Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii.

Raiffeisen a confirmat problema: „Am identificat un bug pentru clientii cu sistem de operare iOS mai mic de 13 care se manifesta astfel: daca aplicatia ruleaza in background, blocheaza telefonul”, conform unui mesaj al bancii, pe Facebook.

Banca a precizat ca „vom trata acest lucru in cel mai scurt timp. Pana atunci, pot exista doua recomandari:

1. actualizarea sistemului de operare iOS daca este mai mic de versiunea 13;

2. inchiderea din background dupa utilizarea aplicatiilor.”
Clientii Raiffeisen se plang ca nu pot astepta actualizarea sistemului fara sa utilizeze aplicatia:

„Nu pot sa astept actualizarea sistemului. Rezolvati cumva problema. Am nevoie de aplicatie. Pana acum o saptamana a mers, nu inteleg ce s-a intamplat”.

Un client a reclamat ca aplicatia nu functioneaza nici pe versiunile iOS de 14: „Am iOS 14, la finalizarea conectarii la token apare „inregistrare esuata”.

„Nici la mine nu merge cam de o saptamana. Se blocheaza”, a postat altcineva.

Comentarii

  1. Elena Bojinca

    Primesc mesajul „Smart Mobile s-a oprit”, ce trebuie s? fac ?

  2. Elena Bojinca

    Primesc mesajul „Smart Mobile s-a oprit”, ce trebuie s? fac ?

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*