Biroul de Credit și-a informat utilizatorii că fiecare cont va rămâne cu un singur utilizator (o singură adresă de e-mail) activ:
Am actualizat Termenii si Conditiile (T&C) de utilizare a Portalului Biroului de Credit cu precizari referitoare la inrolarea pe Portal, crearea unui nou cont cand exista deja cont activ, accesarea contului cu o singura adresa de e-mail.
La inrolare completati rubricile cerute (nume, prenume, adresa de corespondenta, telefon) cu datele personale corecte, complete si actualizate, asa cum sunt acestea inscrise in documente. In caz contrar, contul poate fi anulat.
Daca aveti cont creat si sunt mai multi utilizatori (adrese de e-mail) activi, cel mai recent utilizator va ramane singurul activ si doar cu acesta se va putea face autentificarea in cont. Celelalte adrese de e-mail vor fi automat inactivate la data de 01.11.2025 si nu vor mai putea fi utilizate pentru accesarea contului sau pentru crearea unui nou cont.
Daca aveti cont creat cu adresa/adrese de e-mail (utilizator) la care nu mai aveti acces (in special adrese de e-mail temporare), pentru a accesa contul cu alta adresa trebuie sa solicitati mai intai anularea contului existent ( vezi T&C ) si abia apoi va puteti crea un nou cont, cu alta adresa. Recomandam crearea de conturi cu adrese de e-mail permanente.
Fiecare persoana inrolata isi va putea accesa contul din Portal prin intermediul unui singur utilizator activ (o singura adresa de e-mail).