Tag: reclamatie

Firma de recuperare Integral Collection m-a amenintat cu executarea silita. Este legal?

"Buna ziua! Am facut o reclamatie catre cei de la Integral Collection, m-au sunat dupa mult timp si a inceput doamna care se ocupa de caz sa tipe la mine.

A zis ca nu se pune problema sa ma incadrez in acea lege (OUG 52/2016), sa ma linistesc. Si daca mai deranjez cu reclamatii sau alte lucruri de genul este posibil sa ma trezesc cu executorul la usa.

Este legal ca firma de recuperare Integral Collection sa-mi aplice penalitati la datorie in fiecare zi?

Un cititor al Ghiseulbancar.ro ne-a trimis urmatoarea intrebare: "Buna ziua! Este legal sa se puna penalizari unei popriri existente care se achita conform angajamentului? (poprire abuziva despre care nu stiam pana cand nu a fost pusa in practica).

Mentionez ca m-am interesat ce suma ar mai fi de plata pt aceasta poprire atat la angajator cat si la Bej. Ambii mi-au spus sumele de 1647 respectiv 1657 lei, iar recuperatorii de la Integral mi au spus ca am de achitat 2200 lei pt ca sunt percepute panalitati pe fiecare zi.

Le-am spus de legea 52/2016 si au spus ca pt mine nu este ,,buna" pt ca eu aveam data scadenta pe 30.06 2016 si legea nu se poate aplica in cazul meu. Ce se poate face in acest caz? Pt ca mie mi se opreste mereu din salariu, dar suma mea creste si nu mai apuc nicioodata sa achit totul."

Este legal ca firma de recuperare Integral Collection sa-mi aplice penalitati la datorie in fiecare zi?

Un cititor al Ghiseulbancar.ro ne-a trimis urmatoarea intrebare: "Buna ziua! Este legal sa se puna penalizari unei popriri existente care se achita conform angajamentului? (poprire abuziva despre care nu stiam pana cand nu a fost pusa in practica).

Mentionez ca m-am interesat ce suma ar mai fi de plata pt aceasta poprire atat la angajator cat si la Bej. Ambii mi-au spus sumele de 1647 respectiv 1657 lei, iar recuperatorii de la Integral mi au spus ca am de achitat 2200 lei pt ca sunt percepute panalitati pe fiecare zi.

Le-am spus de legea 52/2016 si au spus ca pt mine nu este ,,buna" pt ca eu aveam data scadenta pe 30.06 2016 si legea nu se poate aplica in cazul meu. Ce se poate face in acest caz? Pt ca mie mi se opreste mereu din salariu, dar suma mea creste si nu mai apuc nicioodata sa achit totul.

Cererile de solutionare amiabila a litigiilor cu bancile, prin CSALB, in crestere cu 20%

Criza sanitară îi afectează pe consumatori, comercianți și întregul mediu economic, dar are și părți bune, spun reprezentanții celor mai mari instituții financiare din sistemul bancar, potrivit unui comunicat al Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), in care se adauga:

Vodafone ma taxeaza exagerat de mult, pentru cost suplimentar. Ce pot sa fac?

"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Ionut Stefan, conciliator CSALB: Rolul nostru este de a face multumiti consumatorii si bancile nu doar cand iau sau dau credite, ci si cand apar probleme

 Conciliatorul este o meserie nouă și puțin cunoscută, dar ar putea deveni una pe care să și-o dorească mulți copii, pentru că seamănă cu cea de doctor: nu de trupuri sau de suflete, ci în problemele cu banii.

Ionuț Ștefan este un finanțist cu o experiență de peste 20 de ani, fost vicepreședinte al Camerei Consultanților Fiscali din România, dar și conciliator în cadrul CSALB, de la înființarea acestuia acum cinci ani, unde aplică același principiu care spune că îl caracterizează: pragmatismul.

Consumatorul trebuie sa-si stabileasca limita maxima si limita minima acceptabila, atunci cand negociaza cu banca

"Concilierea are un scop dublu: să asigure un standard înalt de protecție a consumatorilor și o bună funcționare a pieței financiar-bancare", spune Marieta Avram, care este avocat, profesor doctor si conciliator la CSALB (Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar), în interviul de mai jos.

"Cel mai important este faptul că, în cadrul acestei proceduri, consumatorul redobândește încrederea că este un partener contractual care are dreptul și puterea să negocieze, chiar dacă, așa cum se spune, este ”partea slabă” în contract", adaugă ea.

Sotul a decedat si eu nu mai pot plati rata la Cetelem. Ce pot sa fac?

"Sotul a decedat, a avut un credit la Cetelem si am aflat ca nu i-au facut asigurare, astfel ca trebuie sa platesc eu acum rata de 7 milioane. Problema e ca eu mai am o rata la TBI Credit de 3 milioane si am o pensie de numai opt milioane. Le-am cerut la Cetelem sa-mi reduca rata, dar mi-au spus ca o pot reduce la doar 6 milioane. Eu atunci cu ce mai traiesc? Ce pot sa fac? Va rog sa ma ajutati", s-a plans un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Cel mai slab semnal la telefon il are Vodafone, reclama clientii

Vodafone are cel mai slab semnal 4G la telefon, se plang clientii firmei de telefonie, care spun ca se vor muta in alte retele, precum Digi, Telekom sau Orange.

Cum se face o reclamatie la Cetelem

Cum puteti face o reclamatie la Cetelem, conform procedurii publicate de aceasta firma detinuta de banca franceza BNP Paribas:

Ghid pentru depunerea unei sesizari sau reclamatii