24 Aug 2023
"Subsemnatul N am fost victima unei fraude bancare, fiindu-mi transferati din cont FĂRĂ PERMISIUNEA MEA / FĂRĂ AUTORIZARE, suma de 5000 de lei, 5000 de euro + 13000 lei, de pe cardul de cumpărături.
14 Aug 2022
Procedura de solutionare a unei reclamatii la banca Revolut, conform informatiilor pubicate pe site-ul bancii:
Cum se face o reclamație
Dacă doar doriți să discutați cu cineva despre o problemă care vă privește, vă rugăm să ne contactați prin aplicația Revolut. De obicei, putem rezolva problemele rapid prin aplicație. Va trebui probabil să ne oferiți informațiile de mai jos.
5 Sep 2021
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."
3 Sep 2021
"Buna ziua. am si eu o nelamurire. am un credit la Garanti si as vrea sa fac la BT refinantarea acestui credit, pot folosi acesti bani de la BT c am nevoie urgent? Sau nu este legal asa ceva? Depaseste 40% ratele la amandoua bancile. Dar pot plati amandoua ratele. multumesc!", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.
30 Aug 2021
"Bună ziua , am o întrebare legata de un cont blocat in Germania . Situația este în felul următor. Tatăl meu avand contul blocat de finanțe, are o limita de 1500 de euro lunar, restul constituind rata la finanțe. Salariul meu este virat în contul sau. Este vreo modalitate în care îmi pot extrage salariul chiar dacă contul sau este blocat?", intreaba un cititor, la Ghiseulbancar.ro.
21 Jul 2021
"Buna ziua! Am facut o reclamatie catre cei de la Integral Collection, m-au sunat dupa mult timp si a inceput doamna care se ocupa de caz sa tipe la mine.
A zis ca nu se pune problema sa ma incadrez in acea lege (OUG 52/2016), sa ma linistesc. Si daca mai deranjez cu reclamatii sau alte lucruri de genul este posibil sa ma trezesc cu executorul la usa.
4 Jul 2021
Un cititor al Ghiseulbancar.ro ne-a trimis urmatoarea intrebare: "Buna ziua! Este legal sa se puna penalizari unei popriri existente care se achita conform angajamentului? (poprire abuziva despre care nu stiam pana cand nu a fost pusa in practica).
Mentionez ca m-am interesat ce suma ar mai fi de plata pt aceasta poprire atat la angajator cat si la Bej. Ambii mi-au spus sumele de 1647 respectiv 1657 lei, iar recuperatorii de la Integral mi au spus ca am de achitat 2200 lei pt ca sunt percepute panalitati pe fiecare zi.
Le-am spus de legea 52/2016 si au spus ca pt mine nu este ,,buna" pt ca eu aveam data scadenta pe 30.06 2016 si legea nu se poate aplica in cazul meu. Ce se poate face in acest caz? Pt ca mie mi se opreste mereu din salariu, dar suma mea creste si nu mai apuc nicioodata sa achit totul."
4 Jul 2021
Un cititor al Ghiseulbancar.ro ne-a trimis urmatoarea intrebare: "Buna ziua! Este legal sa se puna penalizari unei popriri existente care se achita conform angajamentului? (poprire abuziva despre care nu stiam pana cand nu a fost pusa in practica).
Mentionez ca m-am interesat ce suma ar mai fi de plata pt aceasta poprire atat la angajator cat si la Bej. Ambii mi-au spus sumele de 1647 respectiv 1657 lei, iar recuperatorii de la Integral mi au spus ca am de achitat 2200 lei pt ca sunt percepute panalitati pe fiecare zi.
Le-am spus de legea 52/2016 si au spus ca pt mine nu este ,,buna" pt ca eu aveam data scadenta pe 30.06 2016 si legea nu se poate aplica in cazul meu. Ce se poate face in acest caz? Pt ca mie mi se opreste mereu din salariu, dar suma mea creste si nu mai apuc nicioodata sa achit totul.
22 Apr 2021
Criza sanitară îi afectează pe consumatori, comercianți și întregul mediu economic, dar are și părți bune, spun reprezentanții celor mai mari instituții financiare din sistemul bancar, potrivit unui comunicat al Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), in care se adauga:
25 Dec 2020
"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.