Zilele Biz – cel mai important eveniment adresat oamenilor de afaceri – reuneste de trei ani peste 3000 de vizitatori si continua sa aduca pe scena afacerilor forte si idei proaspete din afara orizontului economic romanesc. Anul acesta, Jack Trout – Co-Fondator Trout&Partners si unul dintre cei mai importanti strategi in marketing ai lumii, Sahar Hashemi – creatoarea brandului “Coffee Republic” si autoare a cartii “Anyone Can Do It”, Donald Gunn – autorul celui mai reputat raport de publicitatate din lume, “The Gunn Report “, Ingmar Janson – Managing Director Scholz & Friends International si Helge Gruttke – New Business Director BBDO Europe vor dezvalui pasi importanti ce i-au dus catre succes, precum si noi oportunitati in afaceri. Mai mult, Jack Trout va oferi celor interesati de strategie o sesiune speciala de training, „Branding vs. Positioning”.
“Estimam o audienta de peste 4000 de persoane la nivelul de top si midde mangement, care timp de cinci zile va audia peste 90 de sesiuni de conferinta, seminarii si studii de caz, va primi informatie in exclusivitate despre noile tendinte in afaceri, va gasi solutii pentru problemele cu care se confrunta, si nu in ultimul rand va gasi noi parteneri si potentiali clienti pentru afacerile proprii”, declara Virgiliu Rogojan, Events Director BMG.
“In acest an, la Zilele Biz vor sustine prezentari mai mult de 200 de speakeri din mediul de afaceri local precum si specialisti internationali, care prin prezenta lor aduc un plus de valoare evenimentului si confirma pozitionarea Zilele Biz drept cel mai important si mai complex eveniment destinat comunitatii de afaceri din Romania” a mai adaugat Dl. Rogojan.
O alta noutate a evenimentului este ziua dedicata Antreprenoriatului, care va include, pe langa temele specifice, si prezentarea in exclusivitate a rezultatelor studiului de piata “Employer Branding”, ce analizeaza perceptia externa asupra celor mai doriti angajatori din Romania.
Zilele Biz se vor incheia cu proiectia “The Best of Golden Drum si cum a castigat Romania premiul cel mai mare”, sustinuta in premiera la Ziua de “Marketing si Advertising”.
***
Programul evenimentului poate fi consultat online la www.zilelebiz.ro. Acreditarile si inscrierile la eveniment se fac pe site si, incepand de luni, 7 noiembrie, direct la World Trade Center.
Pentru informatii si detalii, va rugam contactati Business Media Group, Departament Marketing, tel: 021/2060680, Gabriela Enescu (gabriela.enescu@bmg.ro) sau Cristina Grigoras (cristina.grigoras@bmg.ro).
***
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat in 1995 cu misiunea de a furniza informatii obiective si un loc de discutii privind mediul de afaceri din Romania. BMG are doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde saptamanalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri BIZ, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook si revista de publicitate Campaign) si Lifestyle Publishing (ce include Class – revista de lifestyle masculin, Stuff – licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revista de cinema din Romania, F1 Racing – licenta exclusiva a celei mai citite reviste de Formula 1 din lume, Autocar – licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).





