Campania de primavara este un mod de arata felul in care cardurile Visa pot sa le faca viata mai usoara cumparatorilor, daca sunt folosite in supermarket-uri, magazine de imbracaminte, incaltaminte, bijuterii, electronice, librarii sau restaurante. Posesorii de carduri Visa emise de bancile participante pot intra in concurs folosind cardul Visa in orice locatie comerciala care accepta cardul Visa. Pentru a putea participa, posesorii de carduri Visa trebuie sa faca cel putin trei tranzactii cu o valoare mai mare de 100.000 lei intr-o perioada de 60 de zile. Toti participantii care se califica vor intra automat intr-o tragere la sorti. Orice tranzactie valida constituie o participare in tragerea la sorti, crescand sansele de castig.

“Posesorii de carduri Visa si comerciantii pot fi ambii castigatori Visa pentru ca tranzactia castigatoare aduce doua premii: unul pentru posesorul de card Visa si unul pentru comerciantul/vanzatorul care a procesat tranzactia castigatoare. In acest fel, ambii vor fi motivati: posesorii de carduri Visa sa isi utilizeze cardul la comercianti iar comerciantii sa accepte si sa incurajeze utilizarea cardului Visa la terminalul lor POS”, spune Catalin Cretu, Area Manager pentru Romania si Bulgaria, Visa International CEMEA.

Toti participantii vor avea sansa sa castige unul din cele trei pachete de vacanta pentru doua persoane. Castigatorii pot alege vacanta de vis din cele cinci destinatii disponibile: Paris, Londra, Barcelona, Amsterdam sau Roma. Pachetele contin bilete de avion, cazare la hotel de patru stele cu mic dejun inclus, turul orasului, 1.000 de euro bani de buzunar care vor fi transferati in contul castigatorilor si asigurare medicala.

In acelasi timp, comerciantul castigator va fi hotarat de tranzactia castigatoare din promotia nationala. Comerciantii pot castiga unul din cele trei premii constand in sisteme Home Cinema/TV.

Posesorii de carduri Visa participanti pot castiga si premii suplimentare: 25 seturi de plaja, 25 cosuri de picnic si 25 seturi de jocuri de vara, perfecte pentru petrecerea unei vacante relaxante si distractive.

“Sunt aproape 3 milioane de carduri Visa in Romania acum si aceasta campanie de marketing este o parte a eforturilor noastre de a incuraja romanii sa isi foloseasca cardurile in rutina lor zilnica de cumparaturi. Suntem fericiti ca 11 dintre bancile noastre membre s-au alaturat acestei initiative de promovare a beneficiilor platilor electronice. Toate partile implicate vor beneficia in urma acestei initiative: posesorii de carduri vor putea sa isi faca cumparaturile zilnice intr-un mod simplu, confortabil si sigur folosindu-si cardurile Visa si de asemenea vor avea posibilitatea de a castiga o excursie de vis, totodata acceptarea cardurilor de catre comercianti le creste veniturile, profitul si satisfactia clientilor, iar bancile vor avea oportunitatea sa-si consolideze relatia atat cu clientii cat si cu comerciantii, a adaugat Catalin Cretu.

Bancile participante sunt: Banca Comerciala Romana, BancPost, Raiffeissen Bank, ING Bank

Banca Romana pentru Dezvoltare, Banca Transilvania, Romexterra Bank, HVB Bank, Banca Romaneasca, Banca Þiriac si Banca Italo Romena.

Campania va fi desfasurata de Grey Worldwide Romania si Tempo Advertising prin TV, presa scrisa, in supermarket-uri si statii de benzina.

# # #

Despre Visa International: Visa este cea mai importanta marca de carduri de plata. Cardurile Visa genereaza un volum anual de tranzactii de aproape 3 mii de miliarde de dolari si sunt acceptate intr-o retea unica prin amploare in peste 150 de tari. Visa joaca un rol determinant in evolutia produselor si tehnologiilor de plata, in beneficiul celor peste 21.000 de organizatii financiare membre, precum si in beneficiul detinatorilor de carduri. Visa este un lider in domeniul platilor pe Internet si este un deschizator de drumuri in ceea ce priveste crearea u-commerce (universal commerce) – posibilitatea de a desfasura tranzactii comerciale oriunde, oricand, prin orice tip de instrument. Pentru mai multe informatii despre Visa, va rugam vizitati site-ul – www.corporate.visa.com, se mai arata in comunicatul de presa al VISA.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*