Datorita expirarii mandatului fostului Consiliu de Administratie, intrunita in data de 21 februarie.a.c., Adunarea Generala a membrilor Uniunii Nationale a Organismelor de Plasament Colectiv (UNOPC) a ales noul Consiliu de Administratie alcatuit din sapte reprezentanti ai membrilor organizatiei, se arata intr-un comunicat al UNOPC. (vezi detalii in documentul atasat).
Printre cele mai importante obiective pe care si le-a stabilit noul consiliul de administratie pentru mandatul 2007-2009 se regasesc:
-accelerarea procesului de admitere a UNOPC in cadrul “ The European Fund Asset Management Association” concomitent cu pregatirea membrilor pentru a putea raspunde cat mai bine cerintelor impuse de standardele EFAMA;
-imbunatatirea sistemului de comunicare al organizatiei, astfel incat eficienta acestuia sa se concretizeze prin:
a) cat mai multe propuneri facute de organizatie pe diverse proiecte si preluarea acestora de catre institutiile si/sau organismele abilitate sa reglementeze si/sau supravegheze piata, cu atributii in domeniul legislatiei fiscale sau in domeniul bancar;
b) actiuni comune cu mass-media pentru imbunatatirea nivelului de cunoastere a activitatii membrilor UNOPC, de educatie a publicului larg si cresterea vizibilitatii organizatiei;
-adaptarea statutului organizatiei la cerintele actuale si viitoare pe care le presupune desfasurarea activitatii in aceasta industrie atat a companiilor locale precum si a celor din strainatate;
-atragerea de fonduri europene necesare pt. dezvoltarea proiectelor de pregatire a membrilor pentru admiterea in EFAMA, precum si a unor proiecte cu scop educativ pentru masa larga a populatiei