UniCredit Tiriac, a patra mare banca de pe piata dupa active, se pregateste pentru o „crestere accentuata” pe piata de retail anul viitor.

Cresterea se va baza pe o retea de unitati extinsa, pe noi produse, pe politici de preturi si promovare care sa atraga noi clienti si, nu in ultimul rand, pe imbunatatirea calitatii serviciilor, afirma Zoltan Major, vicepresedintele pe retail al institutiei de credit.

„Vom folosi intreg mixul de marketing pentru a avea o crestere accentuata pe retail. Pretul va fi un element important, dar mai ales imbunatatirea distributiei, apropierea de client, precum si promovarea”, a declarat Zoltan Major pentru ZF in primul sau interviu de la instalarea in functie.

El spune ca UniCredit nu renunta la principiul cresterii in conditii de profitabilitate, mentionand ca banca va incerca sa priveasca nivelul costurilor si prin prisma clientului, mai ales ca are drept obiectiv extinderea portofoliului.

Citeste tot articolul

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*