In perioada urmatoare, Friends va promova imaginea bancii UniCredit Romania prin strategii si campanii integrate de comunicare avand ca obiectiv cresterea brand awareness-ului. Agentia va furniza servicii de strategie, creatie, media buying & planning si consultanta pe partea de PR si BTL. „Banca UniCredit Romania si-a propus sa fie recunoscuta drept lider al calitatii si unul dintre cei mai activi jucatori din sistemul bancar romanesc. Desemnata cea mai dinamica banca din Romania ca urmare a dezvoltarii si performantelor inregistrate, UniCredit Romania va continua strategia de crestere organica pe piata locala, beneficiind de sprijinul Grupului UniCredit. Prin abordarea de marketing diferita a bancii noastre si prin campaniile de promovare care vor fi derulate cu sprijinul agentiei Friends suntem convinsi ca ne vom atinge obiectivele stabilite si vom reusi in continuare sa fim cat mai aproape de clientii nostri”, a declarat Virginia Otel, Director de dezvoltare UniCredit Romania. „Desi apartinem unor industrii diferite, filosofiile UniCredit Romania si Friends au multe puncte convergente, printre care flexibilitatea si profesionalismul, ceea ce ne confera siguranta unui parteneriat indelungat si benefic pentru ambele parti”, a explicat Constantin Nica, Director executiv Friends Advertising. Actionarul majoritar al bancii UniCredit Romania este grupul UniCredit, cel mai mare grup bancar din Italia din punct de vedere al capitalizarii bursiere si unul din primele grupuri bancare din Europa din punct de vedere al eficientei si profitabilitatii, avand un total al activelor de peste 245 miliarde euro in septembrie 2004. Grupul UniCredit cumuleaza o retea de peste 4.600 de sucursale si peste 70.000 de angajati in intreaga lume. Friends Advertising este o agentie independenta, formata exclusiv din seniori, a caror experienta insumata depaseste 50 de ani in industria publicitatii. Agentia Friends Advertising ofera un pachet complet de servicii, dezvoltand solutii de comunicare rapide, pragmatice si eficiente din punct de vedere financiar pentru marcile clientilor din portofoliul sau.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*