Volksbank este una dintre bancile la adresa careia primim destul de multe sesizari din partea cititorilor nemultumiti de serviciile prestate de banca. Se pare ca si reprezentantii acesteia au devenit constienti de aceasta problema, asa incat au recurs, recent, la o masura destul de ciudata pentru a imbunatati calitatea serviciilor: mystery shopping. Banca verifica astfel, incognito, activitatea angajatilor sai, iar cei care obtin punctaje mari sunt recompensati. Cei slabi, pot ramane fara bonusul lunar.

Insa calitatea serviciilor prestate de o banca nu se reduce doar la zambetul protocolar si prezentarea cu amabilitate a produselor bancii, cu scopul de a vinde cat mai mult, adica ceea ce se poate descoperi prin mystery shopping.

Si nici prin chemarea clientului oropsit la presedintele bancii, pentru a primi un cadou si scuzele de rigoare, asa cum s-a intamplat intr-un caz precedent.

Majoritatea sesizarilor la adresa Volksbank, dar si a altor banci, se refera la problemele pe care le au clientii bancii pe parcursul incheierii sau derularii unui contract de credit sau a altui serviciu bancar. Cum se rezova aceasta problema? Nu avem raspuns.

Iata un ultim caz cu privire la serviciile Volksbank:

“Buna ziua,

Vreau sa va relatez si eu nefericita experienta cu Volksbank.

Acum vreo luna si ceva (12.03.2007) am discutat cu cei de la sucursala Volkbank obtinerea unei refinantari – 2 credite cu ipoteca la alta banca.

Doamna „Account Manager” de la aceasta suscursala mi-a spus ca pot obtine creditul in aproximativ 3 saptamani.

Le-am dus in 2-3 zile toate actele necesare – chiar si mai mult – si am astepat.

Dupa vreo 2 sapatamani imi spune ca s-a aprobat primul credit dar trebuie sa asteptam si aprobarea celui de al doilea credit.

OK. Am asteptat. Intre timp am mai revenit cu telefoane sa vad care este situatia…trebuie sa asteptam – a fost raspunsul.

Avand experienta unui coleg care a asteptat 3 luni obtinerea unui astfel de credit, m-am dus peste ei la sucursala (aprox. 17-18.04.2007).

Le-am spus ca nu este posibil sa dureze atat de mult si ca ma indoiesc de calitatea serviciilor Volksbank in conditiile in care alte banci ofera credite in cateva zile.

Am fost interpelat de „Branch Manager” care mi-a promis ca pana la sfarsitul acelei saptamani se va rezolva.

Luni 23.04.2007 am sunat la sucursala sa ma interesez de dosar. Am vorbit chiar cu „Branch Manager” care mi-a spus ca s-a rezolvat de Vineri dar ca nu au avut timp sa ma anunte…minciuna.

Dar…stupoare…alta minciuna..trebuie sa mai aduc o adeverinta de salariu pentru aprobarea celui de-al doilea credit…!!!???

I-am spus ca, colega dansului mi-a confirmat de acum cateva saptamani ca primul credit fusese aprobat.

Raspuns – alta minciuna – era vorba doar de o pre-aprobare…

Si ma rog, de ce sa mai aduc inca o adeverinta? Cea pe care am dus-o inainte nu era buna si pentru cel de-al doilea credit?

Ba da!…Dar trebuiau sa mai castige ceva timp.

Domnilor! Este incredibil si lipsit de respect modul in care esti tratat si mintit in acesta banca.

Macar sa-ti spuna in fata ca dureaza 3 luni sa-ti iei creditul. Am sa fac tot posibilul sa afle toata lumea cum isi trateaza aceasta banca clientii.”

O saptamana mai tarziu…

“…ce credeti?

In momentul in care am dus si cea de a doua adeverinta (27.04.2007)….mi s-a spus ca trebuie sa mai aduc si de la sotie….exact ceea ce am banuit.

Chiar daca unii ar zice ca sunt masochist, am vrut sa vad pana unde merge nesimtirea lor.

Joi 03.05.2007 am dus si cea de a doua adeverinta de la sotie…si? Degeaba …tot nu se misca.

Astazi suntem in 09.05.2007 orele 15.22….Saptamana asta se fac 2 luni de zile de cand am depus dosarul.

HALAL BANCA! HALAL SERVICI!”

Cateva zile mai tarziu…

“Este incredibil ce se intampla!

Ieri pe la ora 18.00 am fost sunat si mi s-a spus ca dosarul a fost aprobat si sa iau legatura cu evaluatorul recomandat de ei.

In conditiile in care in prealabil am incercat sa fac niste sesizari pe la cei din Austria.

Cred ca o sa fac reclamatie la OPC.”

Am rugat din nou reprezentantii bancii sa explice clientilor, prin intermediul nostru, ce se intampla cu calitatea serviciilor oferite de Volksbank.

Ne intereseaza cum se rezolva cazuri de acest gen si ce face Volksbank pentru a-si imbunati serviciile.

Raspunsul Volksbank:

“Calitatea serviciilor este un obiectiv primordial pentru Volksbank Romania in 2007.

Astfel, incepand cu luna februarie a acestui an am implementat un proiect permanent de Mystery Shopping la nivelul tuturor unitatilor proprii cat si la nivelul partenerilor in sistem franciza.

Va rog sa regasiti mai jos elementele care definesc sistemul implementat de catre Volksbank:

Am urmarit:
– aspectul general al bancii vizitate si al angajatilor
– cunoasterea produselor si serviciilor
– vanzarea si a altor produse, nu doar a celor prezentate
– contactarea clientului dupa vizita acestuia la banca

Acoperire:
– in toate unitatile – sucursale proprii si parteneri in sistem franciza
– in fiecare saptamana sunt vizitate 12 sucursale si 5 francize

Rating
– de la 0 la 100 puncte

Masuri aplicate
– pentru punctaje nesatisfacatore, pentru luna in curs, angajatii pot sa fie privati de bonusul lunar
– pentru persoanele cu rezultate exceptionale vor primi un extra-bonus

Dorim ca acest lucru sa ne ajute in a monitoriza permanent calitatea serviciilor la nivel de sucursala, pentru a lua la cunostinta si a putea imbunatati acest lucru.

Pe langa aceste masuri, fiecare plangere primita pe adresa noastra este analizata. Pentru situatii deosebite clientul este invitat la banca pentru a discuta punctual nemultumirile spre a fi clarificate. Se incearca solutionarea tuturor problemelor (asa cum a fost si in cazul sucursalei Unirii pe care o aminteati).

Speram ca aceste situatii sa fie din ce in ce mai rare, iar clientii trebuie sa stie ca pot conta pe sprijinul nostru in solutionarea eventualelor probleme aparuta la nivel de sucursala.”

Comentarii

  1. daniel moldovan

    Am incheiat deja un contract de credit cu aceasta banca in valoare de 42 000 euro. Sunt foarte multumit de ei mai ales pentru rapiditate! Asta se intampla la Constanta sistemul franciza.

  2. popa anca

    Si eu am incheiat un contract cu Volksbank, contract ce s-a finalizat in doua saptamani de la data depunerii actelor. Daca vi se pare ca e mult sa obti in doua saptamani banii necesari pentru a cumpara o casa….

  3. Cornel

    Buna ziua,
    O simpla curiozitate ma indeamna sa pun o intrebare – poate retorica….
    Daca sunteti atat de nemultumit de servicii, de ce nu ati incercat la alta banca ? ce anume va indeamna sa luati in continuare creditul de la aceasta banca ?
    Eu personal daca eram nemultumit, in momentul in care mi se solicitau din nou adeverinte de venit, ma duceam la alta banca.
    Cu siguranta ca nu ati spus tot adevarul – parti bune / rele…….Adica si motivele care v-au determinat sa mergeti in continuare.
    …in felul acesta nu o mai puneati pe ganduri pe D-na / D-ra Lili…..

  4. Dragos

    Stiu un broker prin care se aproba dosarele pe Volksbank in aprox 5-7 zile daca e dosarul in regula. Si asta pentru ca iti spun de la inceput toate actele de care ai nevoie si urmaresc din scurt dosarul in banca.

  5. Andrei

    Dragos, spune-mi te rog care este acest broker, intentionez sa fac un credit si mi-ar fi de ajutor. Se plateste vreun comision?

  6. Ionut

    E bine sa gasesti o sucursala libera, fie ea si noua dar problemele apar de obicei cand pleaca dosarul la departamentul de risc care tine de centrala si in faza asta nu mai conteaza sucursala. Cred ca e mult mai bine sa faci prin broker pentru ca ei pot grabi altfel lucrurile si in plus de obicei lucreaza direct cu centrala.

  7. Vlad Alexandru

    Sunt scarbit de ce se intampla la banci . . . aceeasi poveste se petrece la toate nu doar la Volksbank.
    Va recomand cu mare caldura un Consilier Financiar va rezolva in cateva zile din momentul in care sunt completate toate documentele Alex Stoica – 0748.115.776 si adresa de e-mail parca era Alex.Stoica@credite-online.eu

  8. ionescu felicia

    Incercati sa va duceti la sucursala Volksbank SMB din strada Coltei… Sa vedeti acolo conducere de sucursala. E o directoare care da informatii clientilor care solicita credite relativ mari (peste 100 K EUR). Toate bune si frumoase, doar ca aceasta directoare nu stie f bine nici produsele si nu da nici informatii complete. Sincera sa fiu nici nu intreaba prea multe… Probabil e f grabita, cine stie cu cati clienti vb pe zi… In fine mi-am depus dosarul, evident incomplet, pe baza inf date de dumneaei. Si ma suna dupa o zi o colega a dansei sa imi spuna de cate si mai cate documente am de adus. Va dati seama ce stare iti produce o asemenea situatie… Documentele le-am adus, colega dansei si-a cerut scuze, evident i-a luat apararea (probabil o astepta o mare pedeapsa daca eu faceam plangere) si a analizat dosarul meu destul de repede. Am incercat sa vb cu dna directoare, dar credeti ca m-a mai primit?… M-a tot pasat dintr-o parte in alta in speranta ca poate uit de plangere.
    Oricum gust amar lasat de acea asa zisa directoare de sucursala, care nici macar produsele bancare nu le stie… Ma intreb cum se simt ceilalti clienti, poate au fost si altii tratati asa…

    Oricum bafta multa si daca aveti drum prin strada Coltei intrati sa vb cu dna Directoare (asa isi spune dansa cel putin).

    Bafta multa

  9. calin nechifor

    adev de venit (la majoritatea bancilor) este valabila doar 30 zile.Din acest motiv s-a mai cerut o a doua adev. de venit.

  10. Ilie Gabriel

    tot VOLKSBANK – Am contractat un credit la ei in euro (un credit f. mare-grad de indatorare 65% cu ipoteca )bineinteles cu dobanda fixa-asa este afisat peste tot ca dobanda este fixa;chiar si in contract scrie acest lucru ca sa te deruteze (ca doar cu acest\\\\\\\’fixa\\\\\\\” mai atrag clienti) doar ca undeva mai jos era o specificatie ambigua ca poate surveni modificari doar in cazuri exceptionale(explicatia ofiterului de credite- crach financiar mondial). Am purtat o discutie contradictorie pe acest subiect la care domnisoara isi dadea ochii peste cap\\\\\\\” ca ce client dificil sunt eu\\\\\\\” si daca ea imi spune ca este dobanda fixa ,este fixa,doar scrie si in contract.Am luat creditul si a vent prima scadenta in luna septembrie, asa ca m-am dus la banca si am platit in data de 20 iar seara ma suna de la banca sa ma anunte(ca tocmai am asistat la acel crach) ca s-a marit dobanda crescand rata de la 930 la 1055 euro.Povestea nu se termina aici si imi propun o refinantare in CHF cu o dobanda mai mica si imi scad si comisionul de rambursare anticipata de la 2% la 1 % si echivala oarecum rata in franci cu cea contractata initial in euro -aprox.900.Accept chestia asta imi spun ca nu mai am de plata decat comisionul de rambursare anticipata si ceva pe la notariat pentru schimbarea ipotecii;deci imi iau iar adeverinte depunem dosarul si ne invita la banca(ca s-a aprobat refinantarea) sa semnam contractul in ziua x si iar surpriza -in seara precedenta suna de la banca ca din cauza ca a cescut euro si rata de schimb si alte alea defapt ei imi pot da echivalentul in franci dar mai putim cu nu stiu cat adica vreo 7000 de euro cu care ar fi trebuit sa vin eu de acasa- asa ca fratilor, camatarii cred ca s-au angajat toti la VOLKSBANK!!! fugiti cat puteti de ei ca daca va prind incepe caracatita sa se desfasoare.

  11. loredana

    Durata platei ratei lunare in conditiile in care eram singurul client din banca : 50 minute !!!!!!!!!!
    Volksbank Cluj Grigorescu

  12. Marcela

    Doamna zis \\\” Ionescu Felicia\\\” tin sa va contrazic. Eu am contractat deja trei credite la Volksbank si toate cele trei la sucursala SMB din Coltei. Am avut ocazia sa o cunosc si pe doamna directoare care dupa parerea mea este o adevarata profesionista si care isi coodoneaza foarte bine echipa aflata in subordine. Asa ca rog frumos alta data cand mai faceti comentarii de genul asta sa fiti putin mai diplomata. Consider ca serviciile oferite de aceasta banca sunt de o calitate foarte buna, asta daca ati avut ocazia sa mai mergeti si prin alte banci sa observati cum sunt tratati clientii. O seara buna

  13. adina

    am facut un credit la aceasta bana de un an jumatate . Totul a fost ok pana acum 2 luni cand ne-au anuntat ca se va majora rata. Am cerut o explicatie de ce a crescut rata cu 10% daca ei anuntau o crestere cu 1,5%?. Mi s-a spus sa astept, dar au trecut deja 2 luni de cand platesc asa, iar la insistentele mele si la nenumaratele tel date lor au inceput sa fie si ironici: ce nu aveti formulele in contract?( dar nu sunt nici toate), nu stiti sa calculati? Calculand cu formulele lor in 3 luni cadem pe sume, in alta luna nu mai cadem…… CE MA SFATUITI SA FAC? NU MAI STIU CE SA FAC dupa raspunsul directoarei de sucursala cand mi-a spus si ea nu mai stie ce sa faca

  14. Adrian

    Feriti-va de volksbank e si parerea mea 🙂 Si eu sunt unul din fraierii care s-au agatat „de dobanda fixa” de la ei care a fost motivul pentru care am avut rabdare sa duc la cate 2-3 saptamani o noua hartie act etc, asta dupa ce in prealabil 1 luna jumatate i-am intrebat daca toate actele sunt in regula saptamanal. Va imaginati ca raspunsul a fost ca totul e in regula si sa mai am rabdare putin ca se rezolva. De ce nu m-am dus in alta parte, simplu din prostie si daia-i sfatuiesc si pe altii sa nu faca aceeasi gresala. Intr-un final m-am dus la altii si lucrurile s-au rezolvat. Traim in Romania si suntem invatati sa avem rabdare si sa ne calicim la un leu in plus sau in minus si pana la urma tot ne ardem ca nimeni nu iti da nimic gratis, asta apropos de rata fixo-variabila. Macar altii sunt cinstiti si recunosc de la inceput si nu incearca sa te pacaleasca cu stelute in contractul pe care-l semnezi fara sa-l citesti, bucuros ca li s-a facut mila de tine si ti-au acordat creditul.

  15. Sorel

    Sa vezi treaba. Toate bune si frumoase pana la evaluarea compartimentului juridic. In cursul a doua saptamani am dus toate actele posibile si imposibile referitoare la proprietate, dar a se retine PE RAND. In final mi s-a spus ca actul meu de proprietate precum si celelate doua dinaintea mea sunt lovite de nulitate pentru ca primul proprietar al terenului cumparase pe chitanta de mana in 1950. Asta in conditiile in care eu ma contract de V-C si intabulare a casei si terenului, respectiv cel de la care am cumparat avea si el contract de V-C si intabulare….ambele intocmite la notariat.
    Asa ca dupa o luna de plimbari pe la Volksbank raspunsul a fost NEGATIV.

  16. Mihai

    Feriti-ca fratilor de volksbank, e cea mai nenorocita banca din romania, toate sunt ordinare dar aici nesimtirea intrece orice limite. Slaba pregatire a angajatilor, nesimtire cat cuprinde, proasta organizare. Cum e posibil ca un virament bancar sa dureze 2 luni, cand am intrebat la alte banci ca nu trebuie sa dureze mai mult de 10-15 zile lucratoare? Pana nu am intervenit la nivel de director nu s-a rezolvat nimic, era posibil sa mai astept cel putin o luna. Ca sa nu mai zic ca pentru un credit am astepta aprobarea aproape 2 luni. Am auzit multa lume care se plange de banca asta de 2 lei. Fugiti cat va tin picioarele cand auziti de volksbank.

  17. IONELA

    Sincer nu stiu ce sa mai cred.Am citit toate mesajele si nu prea stiu ce sa mai fac.Vreau un credit de nevoipersonale cu ipoteca.Aceasta banca mi-a fost recomandata chiar de un broker.

  18. bogdan

    La mine nu e vb nici de credit, nici de dobanda, de virament bancar, sau rate de platit. Pur si simplu am vrut sa lichidez un depozit, sa-mi scot banii mei, banii pe care eu i-am depus cu ceva vreme in urma, pt ca voiam sa-mi cumpar un apartament. In mod normal, aceasta operatiune nu dureaza decat cel mult 2 zile lucratoare. Aici la volksbank a durat insa aproape 3 saptamani. Dupa zile intregi de scandaluri si reclamatii cu greu mi-am recuperat banii! Asa ceva nu-i posibil. Am mai lucrat cu diverse banci dar niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva. Asta nu mai e sistem bancar, e deja terorism bancar!

  19. elena

    SE pare ca situatia difera de la un judet la altul..la noi se ia repede creditul dar de plecat de la ei…ehhh…asta e o alta problema….mi-au luat un comision de 150 de eur pentru :eliberare garantii” O HARTIE!!! O JUMATATE DE PAGINA!!!!!…nu exista in contract un asemenea comision si de asemnea nici o prevedere contractuala care sa le permita sa aplice un asemnea comision. Mi-au zis ca de abia a aparut..dar se aplica tuturor creditelor…ma gandesc foarte serios sa-mi iau avocat…si sa-i tarasc prin tribunal…dar nu se merita…multumesc lui Dumnezeu ca am scapat de ei.. Cea mai mare greseala a vietii mele. O greseala de o suta treizeci de milioane (atat m-a costat creditul si refinantarea lui de la aceasta „”banca””). Imi pare rau sa spun dar si personalul lasa de dorit…rau..imaginati-va ca am ridicat 25.000 CHF cash …iar extrasul de ridicare a fost un biletel scris cu creionul in care erau enumerate nr. de bacnote si valoarea lor. Credeti-ma cand va spun…asta e o banca de cartier …nici macar…un CAR al austriecilor..care au zis sa fac bani pe spinarea romanilor…

  20. no name

    sunt un lucrator din sistemul bancar. nu vorbesc de rau pe nimeni, insa am ajuns sa cunosc clienti doritori sa scape de creditele contractate la Volksbank. toti se plangeau de acea taxa de 150 de euro, ceruta a se plati la eliberarea unei adrese cu soldul debitor al creditului, dobanda la zi, etc. nici unde in contractul de credit nu e trecuta acea taxa, si mai ales nici in conditiile generale de afaceri, sau lista de taxe si comisioane ale bancaii. Am intrebat , curios, un actual coleg de-al meu, venit de la Volksbank, ce e cu acea taxa, si nici el nu m-a clarificat, spunand ca se plateste pur si simplu. altfel nu ti se elibereaza acea adresa, necesara de obicei refinantarilor.
    PS: am aflat intre timp ca si la BCR se plateste o astfel de taxa, de 50 de euro, pt o adresa/confirmare de sold debitor al creditul, similara.
    succes tuturor in alegerea bancii potrivite 🙂

  21. mel

    Am citit toate aceste mesaje si sincer sunt surprinsa dar nu intr-un mod placut. Asa cum spunea cineva, cred ca difera de la judet la judet si de la sucursala la sucursala. Eu sunt din Iasi si aici un credit la Volksbank se aproba in maxim 10 zile lucratoare (lucrez in sistemul financiar).
    Sunt si credite care dureaza mai mult dar sume mari, sau daca deja clientii mai au credite la Volksbank si trebuie aprobare de la Bucuresti.
    Cel mai important e sa fie toate actele in regula. Si din cate stiu eu la mai toate bancile au fluturasi cu actele necesare pentru achizitionarea unui credit.
    Comisionul acela de 150 euro, nu cred ca este doar la Volksbank, eu stiu pe cineva care a vrut sa faca refinantare la BRD si i s-au cerut 200 euro, tot pt o pagina, si mai stiu pe cineva care vroia sa faca un credit de nevoi personale cu ipoteca la BRD si comisionul de acordare al creditului era de 1500 Euro.

    In final toate bancile au comisioane mai mici sau mai mari.
    Atunci cand mergeti sa va interesati de un credit incercati sa fiti cat mai deschis fata de ofiterul de credite de la orice banca este el. Sa fie comunicare, altfel normal ca dureaza si o luna de zile aprobarea unui credit.

  22. cole

    si eu mi am depus actele pentru un credit la aceasta banca!mi au spus ca in 2 zile imi dau banii,dar dupa ce am citit experientele voastre maine ma duc si la alte banci!va multumesc!totusi sper ca la noi sa mearga mai repede!E cineva din tulcea care a luat credit de la ei si ma poate sfatui?

  23. Victor

    …si eu am credite contractate, dar sincer va spun ca nici unul nu a fost luat de placere – pur si simplu a fost o necesitate.
    In alta ordine de idei, nu trebuie sa confundam bancile cu o biserica – nimic nu este gratuit. O banca este pur si simplu o \”societate comerciala bancara\”. Atata timp cat merge pe profit toata lumea este multumita. Se pare ca sunt persoane care nu inteleg acest lucru si nu concep sa le creasca costurile la credite daca dobanzile de pe piata cresc.
    Si mie mi-a crescut dobanda la credite si nu pot sa spun ca am fost multumit, dar am inteles care a fost motivul si pot sa spun ca a fost unul acceptabil. Cu siguranta ca daca nu imi mai convenea ceva imi refinantam creditele.
    Am auzit de multe ori scuze ca, bancile introduc diverse clauze in contract ca mai devreme sau mai tarziu sa creasca costurile. Nu va mai ascundeti dupa degete si \”fiti barbati\” – daca nu va convine ceva sau nu intelegeti diverse exprimari – nu semnati !!!!!….sunt destule banci pe piata….
    Ref. comisioane pt. confirmare de solduri la credite – de ce nu solicitati extrase de cont care se dau gratuit ?……nu cumva solicitarea noastra a clientilor nu este de fapt a noastra ci le cer alte banci ?
    Pt. mine o banca este buna cand imi acopera o nevoie de lichiditate pe un anume termen………pt. altii o banca este buna doar in momentul cand ne acorda banii, dupa care devine cel mai crunt inamic, care ne lasa fara proprietati, fara mijloace de trai….
    Eu cred ca este bine sa fim realisti cand facem ceva si sa vedem toate aspectele bune si rele…..

  24. dana- caracal

    tocmai am fost la volksbank in cursul zilei de azi pt un credit ipotecar pt achizitie locuinta, mi s-a parut ca totul este ok , mai ales ca le-am cerut f multe detalii in legatura cu creditul.mi au facut vreo trei simulari, cu girant, fara girant in franci, in lei, mi-au calculat cat trebuie sa dau inapoi , si multe altele.tocmai ma gandeam sa nu mai incerc la o alta banca, dar citind atatea plangeri la adresa acestei banci , parca am intrat intr-un mare, mare impas. ce sa fac….

  25. gina2008

    Eu am facut credit si ipotecar si credit la Volksbank in 2006 si sunt multumita de serviciile oferite ,mi-au aprobat creditul intr-o saptamana am dobanda si rata fixa deci in consecinta sunt multumita .Si nu va ma spun ca am o rata foarte mica de 100 de euro pentru cea cu ipoteca si de 35 de euro pt cealalta .

  26. mel

    dana- caracal
    nu cred ca ai de ce sa iti fie frica, de unde esti? din ce oras?
    nu incerc sa apar pe nimeni dar daca vei mai merge si la alte banci si vei face o comparatie vei vedea singura care e cea mai buna alegere pt tine.
    sunt multe persoane care merg la mai multe banci si li se ofera scadentare si informatii despre costurile creditului.

  27. client nemultumit

    si eu credeam ca e buna banca …insa m-am inselat … creditele cu dobanda fixa = praf in ochi , maresc comisioanele dupa bunul lor plac … sper sa le vina BNR sau OPC de hac, pentru ca chiar asa nu se mai poate … ( nu poti sa spui ca ai dobanda fixa si comision pana la o anume data ca apoi sa le maresti cu nesimtire fara nici o notificare )

  28. florin

    astia n-au nici lei,de 2 ani lucrez cu ei si n-au reusit niciodata sa-mi dea cash bancnote de valoarea ceruta de mine,asta se intampla in oradea

  29. Un fost client

    De exemplu cei din sucursala Cluj habar nu au cu ce se manaca banca pe langa fetele de la caserie care nu stiau sa mi incaseze rata si unde sa ma caute in sistem .Am fost la rand cateva saptamani cand sistemul nu le merge iar un domn am inteles ca e director de sucursala un barvos care habar nu avea ce se intampla dar facea pe sefu si stresa pe toata lumeaa venit si in loc sa ne dea un raspuns de ce nu merge sistemul a inceput sa ia pipitele din front office la intrebari dupa care a plecat.Am cerut sa vb cu el ca nu mi a explicat nimeni nimik cu privire la procedura de internet banking dar domnul „director „ca am inteles ca e director mi a vorbit cu impertinenta unui om care sta pe un scaun de director si care nu stiu cum sta acolo???? Ideea e ca tipu asta directoru de povesti e super dar in rest nu s a rezolvat nimik si mai am cativa amici cu credite care au fost aprobate dupa 4 luni.Ideea e ca nu stie sa si organizeze banca e ceva haotic acolo . Cand intri cele de la caserie le intreaba pe cele din front Am inteles de la cei de acolo ca e un tip care face doar pe sefu cu angajatii si nimik mai mult .Daca directori din acestia are banca nu ma mir ca merge asa bine .Si inca ceva am depus cereri de rambursare a creditelor si de 2 sapt nu au reusit sa mi calculeze cat am de platit la acea marioneta de director nu are rost sa ma adresez ca oricum din experienta avuta nu rezolva nimik e bun numai de povesti si atat.Probabil din acest motiv il tin cei de la Bucuresti ca stie cum sa i abureasca.
    Ma bucur ca mi voi inchide creditele la Sucursala CLuj cu un asa papagal de director….

  30. cristian

    „Un fost client” – ce simplu e sa defaimezi pe cineva cand iti pastrezi anonimatul?!
    vai de capul tau, nu reprezinti nimic mai mult decat „un fost” orice….., esti prea subiectiv in exprimare, ai vreun motiv ascuns, altul decat a fi un fost client, de dai din tine atatea frustrari!!!!
    ai vreun job?ti-ai asumat vreodata niste responsabilitati?responsabilitati de manager cumva? sigur nu!!!

  31. Iulia

    Buna ziua,

    Din nefericire am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca in euro de la Volksbank, la data de 12.08.2008.
    Totul a fost in regula pana in momentul cand am primit o instiintare acasa de introducere a comisionului de rezerva minim aobligatorie si pe anul 2009. Am depus o plangere la ei in care le explicam cu argumente legale de ce nu sunt de acord sa platesc acest comision si pe 2009, iar al doilea aspect care ma interesa ar fii fost de ce dobanda ramane neschimbata in conditiile in care euribor a scazut de la 4, 7 la 1,5 iar dobanda de referinta a BNR-ului pentru astfel de credite a scazut cu 0,5%. ( euribor este trecut in contractul de credit ca un indice de referinta fata de care se calculeaza dobanda)
    Raspunsul primit de la ei dupa 2 LUNI de la depunerea cererii este in mare urmatorul:
    1. chiar daca BNR nu a modificat in nici un sens rezervele minime obligatorii citez: “indicii de referinta ai costrilor de refinantare au inregistrat o crestere substantiala. Aceasta majorare semnificativa a indicilor de referinta ai costurilor de refinantare a afectat si costurile de refinantare suportate de catre VB si pe cale de consecinta a generat o majorare a obligatiilor VB”
    2. in cazul euribor: ” Aratam inca o data faptul ca structura si nivelul dobanzii sunt determinate si conditionate de mai multi factori, variatia indicelui ratelor de dobanda euribor fiind doar unul dintre acestia.Iar in prezent , diminuarea indicelui euribor nu a determinat o scadere a costurilor de refinantare, acestes mentinandu-se in continuare laun nivel ridicat, din cauza cresterii accelerate a celorlati indici de referinta ai costurilor de refinantare”
    In concluzie atunci cand scade spunem ca nu are nici o importanta, dar daca “A CRESCUT” de la 4,72 la 4,71 atunci avem toate drepturile sa marim dobanda fixa de la 5,95 la 7%.
    Corect nu?
    In plus fata de aceste explicatii de o nesimtire grasa mi se aduce la cunostinta ca: citez: ” de altfel, facem precizarea faptului ca sumele de bani achitate de oricare client in temeiul conventiei de credit care reglementeaza raporturile contractuale dintre acesta si banca , nu se restituie, acestea incadrandu-se, potrivit regulilor de drept, in sfera platilor datorate ca urmare a obligatiilor asumate prin contract”
    Plangerea mea este de altfel NEFONDATA si nu mi se pot inapoi banii platiti pe nedrept.

    Cel mai urat lucru cu putinta este contrazicerea in declaratii din partea bancii, dupa ce mie imi raspund ca s-au marit costurile d erefinantare ale bancii uitati ce declara presedintele acestei bancii intr-un interviu: „PEMALULLACULUI.Intrebat ce se ascunde in spatele profitului de 18,3 mil. euro, Gerald Schreiner, spune ca
    nu a mai deschis decat cinci sucursale noi in acest an si ca va mai inaugura doar 10 pana la sfarsitul lui 2009
    (reteaua ajungand la 190 de unitati), fata de 40 de unitati, cu cat s-a extins banca anul trecut. In plus, costul
    refinantarii a scazut mult, ca urmare a reducerii EURIBOR (rata dobanzii cu care se imprumuta intre ele bancile
    din zona euro) de la 3% la sfarsitul anului trecut la 1% acum.” Interviul se gaseste pe Articol publicat la http://www.moneyexpress.ro/articol_18365.

    Am depus si o plangere la ANPC si acum asteptam raspunsul lor.
    Daca aveti rabdare sa cautati pe internet o sa mai gasiti foarte multi clienti in situatia mea.
    Asa ca sfatul meu: ocoliti aceasta banca, nu are nici cel mai mic respect fata de client, inclusiv angajatii.

    O seraa buna,
    Iulia

  32. Constantin

    Sunt HOTI si ei si BANCOMATELE lor . Am fost La Tg-Jiu si am vrut sa scot 1.000 ron, bani care au fost BLOCATI la banca asta de cah. nOROCUL MEU A FOST CA AM AVUT LAPTOPUL la mine , ca altfel nu puteam observa tranzactiile facute . Nu va mai spun ca dierectoarea sucursalei din B-dul Constantin Brancusi a spus ca POATE nu aveati bani pe card, bla, bla, bla… Hoti la drumul MARE. Bancomatul a furat 1.000 lei, iar daca nu observi, in 30 zile Banii se prescriu. RUSINE celor care se complac !!!

  33. decebal

    Sunt niste HOTZI! Nu respecta contractele. Am semnat pt rate fixe si dupa fix 2 saptamani de la semnarea contractului au marit rata cu 80 euro!!!! Nu este indeajuns ca pt o suma de 70.000 euro platesc 200.000 euro !!!
    Evitati aceasta banca de mincinosi, va duc cu vorba si apoi va tin in sah cu anii!!! Nu sunt singurul patit…am si alti prieteni care trec prin aceleasi abuzuri! Haideti sa ne unim cu totii si sa ii dam in judecata sa ne recuperam banii platiti in mod ABUZIV!

    asta e adresa mea de email: decy@frankgroup.ro VA ASTEPT!

  34. yo bre

    Mai decebal, ai luat 70 si dai 200? Iti recomand un spital psihiatric cu dusuri reci, poate te trezesti la realitate si te spinzuri.

  35. Andrei Badea

    Buna ziua,
    Numele meu este Andrei Badea sunt mediator si va sugerez sa incercati si rezolvarea problemei prin MEDIERE. Mergeti in orasele de unde sunteti dumneavoastra la birourile de mediere si informati-va. Colegii mei o sa va ofere toate informatiile de care aveti nevoie. Printre avantajele procedurii de mediere sunt: TIMPUL de solutionare a disputei mult mai scurt, posibilitatea de a va IMPLICA ACTIV in rezultatul final al disputei, COSTURILE mult mai scazute in ceea ce priveste onorariile. Astept intrebari la adresa de mail : andreibadea16@gmail.com!

  36. adriana

    Sotul- si eu coplatitor- a avut un credit la VB si din august 2010 nu am mai putut plati ratele deoarece el nu a avut venituri, iar mie mi s-a diminuat salariul cu 25%, fiind bugetar. Am fost contactati telefonic pentru plata, am explicat situatia, dar ni s-a spus ca trebuie sa platim rata, ca nu exista posibilitatea de reesalonare sau refinantare, ceea ce am cerut noi, necunoscand terminologia bancara.
    Primind acest raspuns si cei de la Timisoara trimitandu-ne la Alba Iulia, sucursala de unde am luat creditul, nu am facut o cerere scrisa si nici nu am putut merge acolo sa discutam problema, noi locuind in Timisoara.
    In consecinta am fost raportati la biroul de credite ceea ce ne impiedica sa luam un credit imobiliar. In martie 2011 credit in val de 20000 lei, rest de
    plata 111000 lei a fost achitat integral.
    Ce posibilitate ar fi, dat fiind fatul ca nu am vrut sa ramanem datori, ci a fost conjuctura de asa natura, sa fie scos sotul din CRB sau sa primim din partea bancii o adresa din care sa rezulte ca la momentul respectiv banca nu ne putea oferi o solutie de reesalonare a ratelor (sau restructurare, cum am aflat acum ca ii spune)?

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*