Compania Allianz-Þiriac a descoperit, inca din vara lui 2007, ca un reprezentant de vanzari al societatii a inselat mai multi clienti oferindu-le un produs fictiv cu randamente exagerate, dupa ce a primit mai multe reclamatii, a spus pentru NewsIn directorul de comunicare al firmei, Marius Onofrei.

„Reprezentantul de vanzari prezenta clientilor un produs fictiv de asigurare, care nu exista sub umbrela produselor de asigurare de viata cu componenta investitionala „unit-linked” din portofoliul companiei Allianz Þiriac”, a precizat Onofrei.

Potrivit acestuia, agentul de vanzari prezenta clientilor o schema de investitii pentru un produs in care era mentionata ponderea investitiilor in actiuni sau obligatiuni. Reprezentantul de vanzari ii insela pe clienti, carora le spunea ca ponderea investitiilor ar fi de fapt randamentele.

El a adaugat ca produsul „unit-linked” nu promite niciun randament clientilor, deoarece societatea plaseaza in fonduri de investitii o mare parte din prima platita, dar riscul investitional apartine clientului, intrucat acesta este cel care decide in care dintre fonduri isi plaseaza banii.

Amanunte, pe www.Asigurareamea.ro

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*