Solutiile Mellon pentru securitatea si automatizarea sucursalelor ajuta clientii in maximizarea eficientei, reducerea costurilor si cresterea gradului de confort si satisfactie in operaratiunilor introduse zilnic, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Mellon Romania a prezentat in cadrul evenimentului organizat in data de 28 februarie 2007, ultimele tendinte internationale in securitatea si automatizarea sucursalelor. La acest eveniment au participat reprezentanti de la cele mai mari institutii financiare si companii de utilitati publice din Romania.
Printre invitatii care au sustinut prezentari in cadrul seminarului se numara Angelos Angelidis, Director General la Mellon Romania, Stefanos Karapetsis, Director Executiv al Grupului de Companii Mellon, Martin Blomdahl, Director General al companiei Robur. De asemenea, domnul Cristinel Sebe, Director Tehnic – ICECON si Presedinte al ASRO, a subliniat procesele avansate de standardizare realizate de Comitetul Tehnic 336 – depozitarea sigura a banilor, valorilor si documentelor – ASRO.
Sub tema ‘The Future of Branches: Customer Friendly & Secure’, prezentarile s-au concentrat pe doua provocari cheie cu care bancile si alte organizatii se confrunta in Romania. Pima provocare se refera la securitatea si infrastructura institutiilor financiare.
“Ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, institutiile financiare si alte organizatii cu un numar mare de tranzactii financiare trebuie sa faca fata unei mari provocari cu privire la politica de securitate si infrastructura. Incepand cu 1 ianuarie 2007, companiile de asigurari si-au adaptat politicile conform standardelor impuse de Uniunea Europeana cu privire la problemele de securitate.
In caz de incendiu, furt sau alte dezastre, companiile de asigurari sunt raspunzatoare numai pentru acele obiecte de valoare care sunt depozitate in locuri corespunzatoare (seifuri, cutii de depozit, dulapuri rezistente la incendii etc.)”, a afirmat Angelos Angelidis, Director General la Mellon Romania.
“Scopul acestui eveniment a fost acela de a oferi clientilor nostri informatii la zi cu privire la aceste standarde de dezvoltare si de a le prezenta solutiile care raspund cel mai bine nevoilor lor de functionalitate si reducere a costurilor.”
Automatizarea sucursalelor este cea de a doua provocare. Aceasta face referire la cea mai noua abordare de pe pietele financiare internationale privind canalul “traditional” al bancilor: sucursala. Prin aceasta se faciliteaza realizarea rapida a tranzactiilor de rutina, atat din puctul de vedere al angajatilor cat si din cel al clientilor, ajungandu-se in acest mod la imbunatatirea activitatilor de vanzari ale sucursalei si la optimizarea relatiilor acesteia cu clientii, contribuind in acelasi timp la reducerea costurilor operationale.
In acest context, compania a prezentat, doua solutii inovatoare.
Terminale pentru plati facturi ce permit consumatorilor sa faca diverse operatiuni (incarcarea cartilor de credit, achitarea ratelor la imprumuturi, plata facturilor de utilitati) in regim neasistat (self-service). Cea de a doua este o solutie de tip Teller Cash Recyclers, care ajuta casierii printr-o completa automatizare a securizarii tranzactiilor.
“Pentru Mellon, a ajuta clientii in atingerea obiectivele de afaceri reprezinta o prioritate. Acesta a fost si scopul acestui eveniment, acela de a informa clientii nostri locali cu privire la modelele folosite de catre marile companii financiare la nivel global”, a adaugat domnul Angelos Angelidis.