ROMEXPO va deveni, in perioada 29 martie – 01 aprilie, a doua casa a bucurestenilor
si nu numai a lor, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Oferta extrem de diversificata a celei de-a XXIV-a editii a Targului International de Bunuri de Consum Bucuresti (www.tibco.ro) va fi, desigur, pe placul tuturor celor care vor vizita Complexul expozitional ROMEXPO.

In acest sens, tematica targului este structurata pe mai multe sectiuni: confectii,
textile si articole din piele, cadouri si artizanat, cosmetice si parfumuri,
bijuterii, produse naturiste si terapii neconventionale; TIBCO in serviciul
Dumneavoastra – care va cuprinde Expo Services si Com Image; mase plastice, articole de menaj si articole sanitare, decoratiuni interioare si exterioare, produse chimice si articole pentru curatenie si igiena; turism, pescuit si vanatoare, sunet, lumina,
muzica, My Happy Pet; Participari internationale; Targul Bucurestilor.

Participa 300 de firme din 16 tari: Italia, Grecia, Bulgaria, Pakistan, India,
Ungaria, Germania, Egipt, Indonezia, Franta, Austria, Sri Lanka, Spania, Republica
Moldova, SUA si Romania

„Momentul 2007 nu marcheaza sfarsitul procesului de integrare economica in Uniunea
Europeana, cat mai degraba o accelerare a acestui proces, in care competitivitatea
este calitatea care determina succesul pe piata. Mentinerea sau amplificarea
imaginii firmei si a produselor pe care firmele le prezinta pe piata este puternic
conditionata de promovarea agresiva a acestora pe piata. Targurile si expozitiile
constituie un suport puternic si complex de promovare si prezentare pe piata, care
in conditiile utilizarii corecte poate pune la dispozitie o serie de instrumente
eficace, menite sa sustina in efortul de eficientizare a activitatii economice, de
atingere a unui optim organizational. Informatiile obtinute, experienta acumulata,
contactul direct cu concurenta, cu clientii, cu consumatorii din ce in ce mai
exigenti si mai bine informati sunt premisele unei evolutii economice sanatoase.
Desigur, modificarile aparute in mediul de afaceri impun adaptarea manifestarilor
expozitionale la aceste noi conditii. De aceea, in 2007, TIBCO si Expo Sport si
Agrement isi vor accentua componenta specializata, propunandu-si sa devina un for de
discutii si intalniri de afaceri, constand in mai multe saloane tematice
specializate si o mai profunda legatura si cunoastere intre organizator si
participanti, atat expozanti, cat si vizitatori.”, a declarat Tiberiu Pap, director
Departamentul de Organizare Targuri si Expozitii ROMEXPO.

Targul International de Bunuri de Consum s-a infiintat in 1974. Evenimentul
expozitional avea sa devina cel mai mare targ de acest gen din Romania. In 1981,
TIBCO fuzioneaza cu TIB (Targul International Tehnic), functionand sub titulatura
acestuia din urma. Din 1991, TIBCO si TIB sunt, din nou, organizate separat si,
pentru prima data, in conditiile economiei de piata. In anul 1994, TIBCO este
acreditat de catre UFI – Asociatia Mondiala a Industriei de Expozitii. Din 2000 pana
in prezent, TIBCO s-a imbogatit permanent cu noi saloane si sectiuni, ROMEXPO
diversificand serviciile oferite expozantilor si vizitatorilor.

TIBCO va ocupa pavilioanele 1, 12, 21, 26 si 28 si platformele 1, 17 si 18,
insemnand o suprafata de circa 23.000 de metri patrati.

Editia din acest an a TIBCO este imbogatita de o serie de evenimente cum sunt:
TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, EXPO SPORT SI AGREMENT (www.exposport.ro), precum si
saloanele specializate: FOOD&DRINK, pentru produse alimentare si bauturi, CAR
DEALER’S SHOW, pentru dealerii de automobile si CONSUMER ELECTRONICS, pentru produse
electronice si electrocasnice. De mentionat ca toate manifestarile enumerate mai sus
reunesc peste 800 de expozanti.

Ca si la editia de anul trecut, EXPO SPORT SI AGREMENT (editia a V-a) are o tematica
extrem de diversificata ce cuprinde echipamente sportive, dispozitive, mecanisme si
accesorii pentru diferite discipline sportive: echipamente pentru sporturi de teren
– fotbal, tenis, carting, ciclism, motociclism, raliu, volei, handbal, baschet,
rugby, schi, echipamente pentru sporturi de sala – tenis de masa, badminton, scrima,
box, judo, gimnastica, gimnastica aerobica, echipamente pentru sali de aerobic,
fitness, jogging si intretinere corporala, echipamente pentru sporturi acvatice –
inot, surfing, navigatie, scufundari, piscine, ambarcatiuni de agrement, sport,
echipamente si articole pentru petrecerea timpului liber: outdoor (camping ,
vanatoare, pescuit, echitatie, golf, parasutism) si indoor (dans, biliard, bridge,
sah), instrumente si dispozitive pentru masurari utilizate in intreceri sportive,
imbracaminte si incaltaminte sportiva, literatura de specialitate, institutii.

Toate manifestarile prezentate pot fi vizitate zilnic, dupa cum urmeaza: pe 29
martie intre orele 10-18, pe 30 si 31 martie, intre orele 10-20, iar pe 1 aprilie,
intre orele 10-16. Biletul de intrare valabil o zi costa 5 lei, cel valabil 2 zile
costa 9 lei, cel valabil 3 zile costa 13 lei si cel valabil 4 zile costa 16 lei.
Biletele sunt valabile pentru toate manifestarile expozitionale amintite.
Va asteptam si la concertele care vor avea loc zilnic, pe scena amenajata in fata
Pavilionului 1.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*