Clientii Bancpost au fost supusi joi, 12 martie 2009 unei tentative de frauda prin intermediul E-mail-ului, prin metoda ‘phishing’.
Bancpost reaminteste clientilor sai ca banca nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a le cere informatii referitoare la nume de utilizator, parola, numar card, PIN card sau data expirarii acestuia.
Modalitatea de fraudare cunoscuta sub numele de ‘phishing’ consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara.
Un mesaj de acest tip a fost transmis in data de 12 martie a.c. ca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii in scopul transmiterii datelor personale ale cardului (numar card, PIN card, data expirarii).
Desi s-au facut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare se se repete.
Ii avertizam pe clientii Bancpost sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale confidentiale.
Mentionam ca securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata nici un moment, precizeaza banca.
am si eu un credit auto si mi-a ridicat dobinda de la 6,5 % la 14,5% in realitate nu am stiut nici o data cit am dae ? daca poate cineva sa imi raspunda ………. multumesc