Dupa recenta lansare a Ikea in Romania, un nou brand care atrage fani si inspira pasiuni isi face intrarea pe piata romaneasca – Starbucks.

Primul magazin Starbucks se va lansa in Plaza Bucuresti, urmat fiind in scurt timp si de altele, in locatii la fel de atractive.

Povestea lansarii brandului pe piata locala relatata in exclusivitate in revista BusinessWeek Romania, in covestory-ul saptaminii, se arata intr-un comunicat de presa al revistei.

Povestea Starbucks incepe in 1971, cind se deshide in Seattle primul coffee-shop sub
numele Starbo.

Botezat ulterior dupa numele personajului lui Herman Melville din Moby Dick si daruit cu logo-ul in forma de sirena, lantul de magazine se extinde treptat in toata America, si din 1996 si in Japonia, an in care la numaratoare ies 1.015 locatii.

Un „recensamint” recent arata 150.000 de angajati Starbucks in 39 de tari.

La nivel international, compania americana isi propune sa tripleze vinzarile anuale pina in
2012, cu ajutorul celor peste 25.000 de noi locatii deschise in acest rastimp (de la
13.500 cite numara in prezent).

In Romania, lansarea Starbucks se intimpla intr-o perioada de efervescenta a cafenelelor, brandul american avind de infruntat o concurenta numeroasa si redutabila: Turabo, Nescafe, Coffeeright, Gloria Jean’s Coffee, City Cafe, Everest, Costa Coffee si chiar apropiatelor Hard Rock Cafe, McCafe (Mc Donald’s) si Coffeeheaven.

Care este targetul Starbucks? Reprezentantii companiei americane declara ca vor avea
drept clienti persoane din toate categoriile, de la studenti la pensionari, care se vor bucura de cele peste zece varietati de cafea, tot meniul de specialitati de cafea, completate de dulciuri si snacksuri, inclusiv celebra briosa cu afine (blueberry muffin), cel mai vindut produs al magazinelor.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*