Daca v-ati convins ca timpul este cea mai importanta resursa si ca este obligatoriu sa disciplinati abordarea cheltuielilor casnice sau ale firmei, fara ca aceasta sa insemne neaparat bani cheltuiti in plus, atunci credem ca veti aprecia valoarea serviciilor de banking la distanta. Fie ca vorbim despre internet banking, telephone banking, SMS banking sau self banking.

Pe langa disponibilitatea permanenta, accesul la conturi fiind posibil practic la orice ora din zi sau din noapte, serviciul de internet banking ofera prin intermediul unui calculator conectat la Internet avantaje multiple pentru omul modern. Simplitate in utilizare, majoritatea interfetelor acestui produs fiind prietenoase si fiabile. Mobilitate sporita pentru utilizatorii serviciului, caci nu mai exista dependenta de sucursala bancara. Comisioane reduse semnificativ.

De pilda, in UniCredit Tiriac Bank, costurile bancare pentru operatiunile specifice casieriilor sunt cu 50% mai mici prin serviciul de internet banking, unul dintre cele mai complexe de pe piata, apreciat datorita numeroaselor functionalitati disponibile, a posibilitatii de personalizare in functie de preferinta utilizatorului si a gradului inalt de siguranta pe care il confera cel mai avansat protocol de comunicatie securizata prin internet.

Intrucat traversam o perioada marcata de economisire, este important de stiut faptul ca serviciul Online B@nking face posibila constituirea depozitelor fara a mai fi necesara clasica vizita la sucursala bancii.

Una dintre facilitatile pentru care au optat deja multi clienti utilizatori ai serviciilor de internet banking pe care le oferim, este optiunea de Direct Debit, care rezolva in cel mai simplu mod obisnuita grija a platii facturilor lunare prin debitarea automata a sumei de plata si transferul banilor in contul furnizorului de utilitati sau servicii. Vodafone, Distrigaz, Romtelecom, Orange, Zapp, UniCredit Leasing sunt companii care au acorduri de colaborare cu banca in acest sens.

De asemenea, cardurile pot fi administrate integral prin internet banking. Vizualizarea soldurilor, a tranzactiilor rezervate, transmiterea cererilor de modificarea a conturilor atasate, a limitei de tranzactionare zilnica sau chiar initierea refuzului la plata in cazul unei tranzactii inregistrate gresit pe card – toate operatiunile pana acum posibile doar vizitand sucursalele bancii pot fi realizate online.

O modalitate de conectare permanenta la disponibilitatile din cont este si serviciul Info SMS prin care veti primi direct pe telefonul mobil informatii referitoare la activitatea de pe conturile curente, cardurile si creditele acordate de banca.

Inainte de a incheia, trebuie adaugat faptul ca serviciul Non Stop Banking lansat de banca la sfarsitul anului trecut face loc unei abordari noi apreciata indeosebi de persoanele fizice si clientii IMM, care au adesea nevoie de servicii de numerar si in afara programului de lucru, inclusiv in zilele nelucratoare. Zona de self banking este disponibila 24/7 in 30 de unitati ale bancii in care casieria clasica a fost inlocuita cu aparate multifunctionale ce permit depuneri si retrageri de numerar, schimburi valutare, constituire de depozite la termen, vizualizarea raportului de activitate aferent conturilor detinute la banca, plata facturilor pentru servicii si utilitati.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*