Dupa o investitie de 200 de milioane de euro, derulata pe parcursul ultimilor doi ani, care a vizat o imbunatatire a serviciilor oferite clientilor si reorganizarea interna a institutiei, Banca Comerciala Roma na (BCR) va lansa, azi, noul sau brand.
Conform oficialilor BCR, noul brand este urmarea aplicarii Programului de Integrare si Dezvoltare (IDP), care a vizat toate segmentele activitatilor BCR, de la corporate, retail si managementul riscului, raportari si controlling, pana la zona de operatiuni (n.r. – activitati de reproiectare, procese, achizitii si managementul proprietat ilor) si IT.
O masura intreprinsa in cadrul IDP a vizat si transformarea modelului operational si interactiunea cu clientii la nivel central si in reteaua de unitati.
Astfel, BCR a separat complet activitatile de retail de cele corporate si a centralizat managementul riscului si functiile de back-office si suport. Noul model operational pentru retail – spun oficialii bancii – asigura servicii mai bune, livrate rapid, atat pentru persoane fizice cat si pentru microintreprinderi si clientii private banking. O alta directie urmarita prin aplicarea IDP a fost cea a dezvoltarii de noi produse si servicii, care sa asigure o subsegmentare a clientelei in vederea asigurarii unei flexibilitati mai mari in abordarea nevoilor acestora.
Astfel, pentru imbunatatirea structurii interne au fost definite noi roluri pentru personalul din front-office, precum acordarea de consultanta generala si consultanta specifica pe segmente de clienti, monitorizarea satisfactiei clientilor, dezvoltarea unui set de instrumente de sprijin pentru forta de vanzare, concomitent cu intrarea intr-un vast program de pregatire in sfera produselor bancare si a tehnicilor de vanzari. Rezultatul: de astazi BCR va oferi servicii de vanzari si consultanta pe segmente de clienti, tranzactii cu numerar, efectuarea de operatiuni rapide, self-service si servicii de vanzare si consultanta ale expertilor din subsidiarele BCR.