ABN AMRO Romania a anuntat, in cadrul unei ceremonii oficiale de premiere, incheierea celei de-a treia editii a Programului ABN AMRO Valori europene, pentru promovarea culturii institutionale bancare, editia 2005-2006. In cadrul acestui eveniment, desfasurat la Academia de Studii Economice din Bucuresti, 46 de studenti ai Facultatii de Relatii Economice Internationale au primit Diploma de absolvire a Cursului de Cultura Bancara si Eticheta in Afaceri.

Programul ABN AMRO Valori europene este desfasurat in parteneriat cu Academia de ªtiinte Economice Bucuresti si se adreseaza studentilor anului IV. Editia a treia a Programului ABN AMRO Valori europene pentru promovarea culturii institutionale bancare s-a derulat in primul semestru al anului universitar 2005-2006 si a inclus prezentari, seminarii interactive si ateliere de lucru.

Studentilor le-a fost dezvaluita experienta si traditia europeana in promovarea valorilor recunoscute in institutiile financiare ale tarilor Comunitatii Europene, valori ce reprezinta in acelasi timp principiile ABN AMRO: integritate, profesionalism, respect si spirit de echipa. Primele doua editii ale Programului ABN AMRO Valori europene au antrenat un numar de 125 de studenti si s-au incheiat cu premierea unui numar de 81 de stuenti.

“Acest program transmite valorile si principiile ABN AMRO, precum si angajamentul pentru societatea romaneasca, prin investitia in educarea si dezvoltarea tinerei generatii. Scopul programului „Valori Europene” este de a ii „echipa” pe studentii din universitatile romanesti cu acele cunostinte practice care le vor imbogati experienta si ii vor ajuta sa fie mai bine pregatiti pentru viata profesionala”, a declarat domnul Peter Weiss – Presedinte ABN AMRO Bank.

Programul ABN AMRO Valori Europene si-a propus un obiectiv nobil, acela de a veni in sprijinul institutiilor academice din Romania, prin formarea viitorilor specialisti din domeniul financiar-bancar, nu numai din perspectiva cunostintelor tehnice necesare, ci si pe planul integrarii lor intr-o cultura institutionala de tip European. In derularea programului au fost implicate numeroase personalitati din domeniul financiar-bancar din Romania si din strainatate, reprezentanti ai presei internationale, precum si reprezentanti la nivel inalt ai unor prestigioase institutii europene.

Esenta Programului ABN AMRO Valori Europene reprezinta un pionierat prin obiectivul pe care si-l propune, de a oferi studentilor conditiile optime de pregatire, in formarea lor ca specialisti si de a contribui la eforturile depuse de Romania in procesul de integrare in Comunitatea Europeana, considerand ca investitia in resurse umane reprezinta o mare valoare pentru viitorul European al Romaniei.

Despre ABN AMRO:

ABN AMRO Bank (Romania) S.A., o subsidiara a ABN AMRO NV, una dintre cele mai mari banci din lume, cu active in valoare totala de peste 880 miliarde EUR si prezenta in mai bine de 60 de tari si teritorii, este prezenta in Romania din noiembrie 1995. ABN AMRO Romania este prezenta in 15 orase din Romania (Arad, Bucuresti, Brasov, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara). Utilizand reteaua sa mondiala, banca ofera servicii si produse financiare integrate catre clientii sai persoane juridice si persoane fizice.

Incepand cu septembrie 2004, ABN AMRO Bank a lansat in Romania oferta de servicii si produse destinate persoanelor fizice. Gama de produse s-a dezvoltat rapid, cuprinzand in acest moment conturi curente, carduri, facilitati de descoperire de cont, credite ipotecare, imobiliare si de nevoi personale, programe de economisire. In cei peste 10 ani de existenta in Romania, ABN AMRO Bank s-a impus ca un partener de incredere, solid financiar si de o inalta tinuta profesionala.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*