„Avand in vedere continua dezvoltare a solutiilor de Internet Banking, am fost
fericiti sa aflam de initierea unor premii care sa rasplateasca cele mai bune
solutii de pe piata din acest domeniu. Castigarea premiului pentru cel mai
promitator serviciu de Internet banking lansat in 2004 a fost o onoare pentru noi, mai ales daca ne gandim ca solutia Terra Banking a fost lansata in noiembrie 2004 si creata in totalitate de specialistii nostri.” a declarat Dorel Vlad, ªef Serviciu, Directia IT si Comunicatii Romexterra Bank.
Prezentarea serviciului TerraBanking conform Romexterra Bank
Serviciul TerraBanking vine in intampinarea clientilor care doresc acces
permanent la informatiile despre conturi si la serviciile bancare. Clientii
Romexterra Bank isi vor putea efectua confortabil operatiunile bancare 24 ore pe zi, 7 zile din 7, beneficiind totodata de suport tehnic intre orele 8.00 – 17.00.
TerraBanking este oferit in doua variante de abonamente: TERRA Home pentru clienti persoane fizice si TERRA Business pentru clienti persoane juridice.
La baza acestui proiect a stat necesitatea de a veni in intampinarea clientilor cu un produs apt sa ofere servicii bancare de calitate superioara si cu o interfata foarte prietenoasa.
“In competitia pentru acest premiu, au intrat 13 banci importante. Evaluarea s-a
facut pe seama unor criterii strict obiective (serviciile oferite, gradul de
securizare, costurile si avantajele clientilor, volumul mediu tranzactionat, numarul de utilizatori) cuprinse intr-o grila care a fost transmisa bancilor care au functional un serviciu de Internet-Banking”, se precizeaza in comunicatul de presa remis de Romexterra Bank.
„O recunoastere de exceptie a unui produs de exceptie, dezvoltat in-house de catre o echipa de profesionisti care a dorit sa demonstreze ce poate, prin pasiune si multa munca, si ale carei eforturi au fost recunoscute prin decernarea unui premiu binemeritat!” a mai spus Dorel Vlad, Sef Serviciu, Directia IT si Comunicatii Romexterra Bank.





