RBS România desfăÅŸoară în prezent un program de reconfigurare ÅŸi modernizare a sistemelor informatice ale băncii. Astfel, în data de vineri, 17 iulie, începând cu ora 15.00, nu se vor mai efectua operaÅ£iuni la casieriile băncii până luni, când se va relua activitatea în mod normal. Banca apelează la înÅ£elegerea ÅŸi bunăvoinÅ£a clienÅ£ilor persoane fizice ÅŸi juridice pentru a solicita respectivele operaÅ£iuni fie vineri până la ora 15.00, fie luni, 20 iulie, începând cu ora 9.00.
De asemenea, este posibil ca în următoarea perioadă, anumite tranzacÅ£ii să fie vizualizate cu scurte întârzieri. Pentru informaÅ£ii suplimentare, clienÅ£ii pot apela RBS Call Centre la telefon 021 20 20 800, serviciu disponibil non-stop.
Reconfigurarea ÅŸi modernizarea sistemelor informatice reprezintă una dintre măsurile luate de RBS România pentru îmbunătăÅ£irea calităÅ£ii serviciilor oferite clienÅ£ilor săi. Odată finalizat, programul va contribui la dezvoltarea ÅŸi diversificarea portofoliului de produse adresate clienÅ£ilor persoane fizice ÅŸi va permite băncii să continue să ofere servicii de calitate superioară.