Serviciul myBanking a fost lansat de Raiffeisen Bank impreuna cu Vodafone in vara anului 2003 si de atunci functiunile sale au fost imbunatatite permanent pentru a raspunde cat mai bine cerintelor clientilor. In prezent aproape 30.000 de clienti folosesc serviciul myBanking si efectueaza tranzactii de peste 1,6 milioane de euro in fiecare luna.

Pentru a beneficia de myBanking clientii Raiffeisen Bank care sunt abonati Orange trebuie sa incheie un contract cu banca si sa aiba o cartela SIM Smart (pe care se gaseste aplicatia de mobile banking). Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/luna pentru persoane fizice si 1 euro/luna pentru persoane juridice.

“In strategia de dezvoltare a bancii inovatia are un rol extrem de important si reprezinta practic un angajament in fata clientilor sai ca vor beneficia de o gama completa de servicii bancare. O dovada a viziunii inovatoare o reprezinta si extinderea serviciului myBanking. De asemenea lansarea serviciului Raiffeisen Online (Internet banking) se inscrie in strategia noastra de a oferi acces la produsele si serviciile bancii pe multiple canale” a spus Razvan Munteanu, Vicepresedintele Diviziei Retail, Raiffeisen Bank

„Prin serviciul myBanking oferit de Raiffeisen Bank, abonatii Orange vor putea sa efectueze operatiuni bancare de oriunde si oricand, in conditii de deplina securitate. In ultimii ani telefonul mobil devine din ce in ce mai util. Astfel el este folosit nu doar ca mijloc de comunicare, ci si pentru a face operatiuni bancare, pentru a urmari programe TV, pentru a accesa servicii de informare si divertisment”, a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange Romania.

Utilizatorii serviciului myBanking beneficiaza de urmatoarele servicii:

– transfer intra si interbancar,

– Plata facturii Orange sau Vodofane

– Reincarcarea cartelelor;

– ATM in zona,

– Banca in zona,

– Plata altor facturi (utilitati, leasing, credite, asigurari, etc)

* * * *

Raiffeisen Bank ofer` produse si servicii pentru persoane fizice, IMM-uri si companii mari. |n prezent, banca are peste 2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 125.000 IMM-uri) si peste 4.700 corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank detine o retea de 242 unit`ti, 800 de ATM-uri si peste 6.500 de POS-uri. Serviciile bancii pot fi accesate prin multiple canale alternative : folosind serviciile Raiffeisen Direct (phone banking), myBanking (mobile banking), Multicash (e-banking) si Raiffeisen Online (internet banking)

Orange este lider de piata in Romania cu 7,2 milioane de clienti la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006 si este parte a Grupului Orange una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari. Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 28 de locatii in toata tara. Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*