Raiffeisen Banca pentru Locuinte (BPL) va demara, in zilele urmatoare, o campanie de promovare a produsului de economisire-creditare, pentru care va cheltui circa 150.000 euro si spera sa incheie anul cu 50.000 contracte noi, a declarat presedintele bancii, Ionut Costea, pentru NewsIn.

Banca va inaugura aproximativ 50 de sucursale mobile in principalele retele de retail din tara (supermarketuri, mall-uri, centre comerciale). In plus, in agentiile si sucursalele Raiffeisen Bank, RBL lanseaza „Saptamanile economisirii-creditarii”, unde clientii vor putea beneficia de consiliere suplimentara referitoare la modul in care isi pot optimiza castigurile.

„Totalul cheltuielilor cu aceasta campanie se ridica la aproximativ 130-150.000 euro, bani cheltuiti in mare parte pe inchirieri de spatii, materiale promotionale si amenajarea locatiilor”, a explicat Costea.

„Incepand cu anul viitor vom demara o campanie de promovare a produselor noastre intr-o noua forma de prezentare. Vom structura portofoliul de produse in trei categorii: produse destinate economisirii, produse destinate creditarii/finantarii si produse de economisire-creditare”, a declarat Costea.

Presedintele Raiffeisen BPL a mai spus ca banca a analizat si extinderea produsului de economisire-creditare pe partea de valuta, dar „este prematur sa spunem daca va deveni prioritate sau nu”.

Conducerea bancii a anuntat in prima parte a anului, ca se asteapta sa treaca pe profit din 2008-2009 si ca vrea sa ajunga la finalul acestui an la un volum al finantarilor de 50 milioane euro, dupa ce anul trecut a acordat primele credite pentru locuinte in sistem de economisire – creditare, in valoare de 2 milioane euro.

Tot in prima parte a anului, banca estima dublarea activelor bancii la 135 milioane euro in 2007, cresterea volumului depozitelor atrase de la clienti de la 55 milioane euro la sfarsitul anului trecut la 75 milioane euro la finalul acestui an si sporirea numarului de clienti de la 100.000 la 170.000.

Banca estima si o crestere a sumelor medii contractate de clienti la aproximativ 6.000 euro/client, de la 5.000 euro anul trecut si 4.500 euro in 2005.

Raiffeisen Banca pentru Locuinte este prima banca de economisire – creditare din sistemul bancar romanesc, iar finantarile obtinute pot fi folosite pentru imbunatatirea domeniului locative (renovare, modernizare, extindere, constructie sau cumparare de locuinte) sau pentru refinantarea altor credite ipotecare/imobiliare, contractate de la alte banci.

In prezent Raiffeisen Banca pentru Locuinte ofera clientilor sai doua tipuri de credite: Creditul Locativ si Creditul Intermediar.
Pentru a putea beneficia de un Credit Locativ, clientul trebuie sa economiseasca in prima etapa o anumita suma de bani timp de minim 18 luni, pentru ca, in a doua etapa, sa obtina un credit in lei cu o dobanda fixa de 6 % pe an.

In paralel, Raiffeisen Banca pentru Locuinte ofera clientilor sai care doresc o finantare mai rapida, Creditul Intermediar. Pe perioada creditului intermediar rata dobanzii este de 7,5% pe an, fixa. Dupa ce clientul economiseste cel putin 18 luni si indeplineste conditiile impuse de banca, imprumutul se transforma in Credit Locativ cu o dobanda de 6% pe an, fixa pe toata perioada de rambursare.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*