Raiffeisen Bank a castigat la Gala premiilor revistei e-Finance 2006, doua premii importante: premiul pentru serviciul de Internet banking – Raiffeisen Online – desemnat cel mai sigur si mai accesibil serviciu de Internet Banking de pe piata romaneasca, lansat in anul 2006 si premiul e-People/IT Manger – Calin Rangu – decernat celui mai activ si mai performant manager IT din domeniul financiar-bancar al anului 2006, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.
Banca a mai fost nominalizata la inca doua categorii:parteneriate de succes – Raiffeisen Bank – Omnilogic (pentru solutia de telecomunicatii realizata pentru reteaua de ATM-uri a bancii „real full-time ATM”) si pentru cel mai eficient comunicator cu presa din sectorul financiar-bancar si IT&C – Anca Hasegan – senior PR officer.
Raiffeisen Bank a lansat in iunie 2006 serviciul de Internet Banking pentru persoane fizice, Raiffeisen Online, extrem de bine primit de clienti (aproape 28.000 de clienti il folosesc in prezent). In perioada iunie 2006 – februarie 2007 prin acest serviciu s-au efectuat peste 85.000 de tranzactii, valoarea lor depasind 15 milioane de euro. In ianuarie 2007, volumul transferurilor facute prin Raiffeisen Online a depasit 3 milioane de euro.
Calin Rangu, directorul de IT&C al Raiffeisen Bank, conduce una dintre cele mai performante echipe de specialisti IT din sectorul bancar romanesc. „ 2006 a adus multe provocari echipei de IT a Raiffeisen Bank si sunt bucuros ca am reusit sa raspundem acestora cu promptitudine si cu solutii inovatoare. Sunt extrem de multumit ca astazi Raiffeisen Bank are un sistem IT performant, in timp real si care poate sa faca fata tuturor cerintelor liniilor de business. Faptul cel mai important este ca directia IT a devenit un partener al directiilor de business, evoluand de la statutul de simplu furnizor de servicii, ca urmare a implementarii organizarii matriceale pe procese ITIL si trecerea intr-un grad superior de maturitate.”, a spus Calin Rangu, director IT&C Raiffeisen Bank.
* * * *
Raiffeisen Bank ofera o gama completa de servicii si produse de calitate pentru persoane fizice, IMM-uri si companii mari. Banca are peste 2,1 milioane de clienti persoane fizice, 130.000 IMM-uri si peste 5000 clien]i corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank detine retele exinse: 273 de unitati, peste 860 ATM-uri si peste 6.700 POS-uri.