Tot mai multi romani isi fac asigurari de viata, potrivit raportului Generali Asigurari, care au anuntat o crestere de 69% pe segmentul asigurarilor de viata individuale.

Profitul total al companiei a atins de 15,9 milioane lei (4,4 milioane euro), iar in urma acestor rezultate, cei de la Generali aproximeaza ca obiectivele stabilite de companie la inceputul acestui an vor fi indeplinite si ca strategia de dezvoltare anuntata este urmata pas cu pas.

„In perioada ianuarie-iunie 2008, Generali Asigurari a realizat un volum total de prime brute subscrise de 212,2 milioane lei, cu 12% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut (189,1 milioane lei). Asigurarile de viata au crescut cu 53,6% (42,7 milioane lei, fata de 27,8 milioane lei in S1 2007), segmentul de asigurari de viata individuale inregistrand o crestere de 68,6% (31,9 milioane lei), iar cel al asigurarilor de grup (10,8 milioane lei) de 21,6%. Profitul inregistrat de companie in primul semestru al anului in curs a fost de 15,9 milioane lei.

Din portofoliul de asigurari de viata individuale, un procent de 81% il reprezinta asigurarile traditionale si 19% asigurarile unit-linked. Asigurarile de viata cu componenta investitionala – unit-linked au inregistrat o crestere spectaculoasa, s-au subscris in acest prim semestru de peste trei ori mai multe prime decat in perioada ianuarie – iunie 2007.

In perioada analizata, asigurarile generale au crescut cu 5,12% (169,6 milioane lei, fata de 161,3 milioane lei in S1 2007). Cele mai vandute tipuri de asigurari pe acest segment au fost: asigurarile CASCO (97,8 milioane lei), RCA si Carte Verde (21,8 milioane lei) si Household – asigurarea de locuinte, de incendiu si riscuri civile si asigurarea de furt pentru locuinte si birouri – (15,7 milioane lei), unde s-a inregistrat o crestere de 55,9% fata de perioada similara a anului precedent”, anunta un comunicat al Generali Asigurari.

„Rezultatele sunt in perfecta concordanta cu strategia de dezvoltare a companiei. Ne-am propus impulsionarea segmentului asigurarilor de viata si cresterea profitabilitatii pe segmentul asigurarilor generale. Daca privim spre obiectivele pentru intregul an 2008 si comparam cu ce am reusit sa realizam in primul semestru, putem concluziona ca planurile noastre sunt mai mult decat realizabile”, a declarat Tudor Moldovan, Director General Generali Asigurari.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*