„Va rog mai incet, ca sa putem lucra si cu ceilalti clienti”, sare o alta consiliera ING in ajutorul colegei pusa la zid.

„Dar de ce tipati la mine?”, incearca sa se salveze aceasta, dupa care apeleaza la ajutorul celei de-a treia angajate a bancii. Dupa o discutie cu aceasta, la fel de incordata si neclara, cele doua ajung la concluzia ca cererea clientei de a i se elibera un card suplimentar pe contul sotului a fost procesata gresit. Cu alte cuvinte, reprezentantele bancii au comandat respectivul card, dar pe vechiul cont al doamnei, din Dorobanti.

Un biker a spart ING Office-ul din Dorobanti

Pentru a verifica acest lucru, consiliera ING suna la ING Office-ul din Dorobanti. Suna o data, de doua ori, de trei ori. Nimeni nu raspunde. „Stiti cumva de ce nu raspunde nimeni acolo?”, o intreaba pe o colega. „S-ar putea sa fie inchisa agentia. Cred ca inca e in reparatii, dupa ce a intrat in ea un motociclist”. Intr-adevar, fatada ING Office-ul din Dorobanti e in reparatii, in urma respectivului accident, iar un anunt pe geamul bancii isi informeaza clientii ca nu va functiona in aceasta saptamana, urmand a se deschide saptamana viitoare. Angajatii din Dorobanti stau la dispozitia clientilor la ING Office-ul din Floreasca.

Insa reprezentantele ING Office-ului din Romana nu stiau exact ce se intampla la Dorobanti, asa incat doamna a fost sfatuita sa se duca acolo pentru a ridica acel card. Fireste ca a urmat o noua rabufnire: „Dar de ce sa ma duc acolo, cand e vorba de un card suplimentar la un cont deschis aici?”, a intrebat aceasta. „Si apoi, sunt sigura ca daca ma duc acolo ma trezesc cu un card pe vechiul cont”, a adaugat ea.

In sfarsit, dupa alte dueluri verbale deloc neplacute cu clientii, extrem de suparati de faptul ca o problema simpla a creat atatea complicatii, reprezentanta ING le-a spus ca „e vina noastra ca cererea a fost procesata gresit”.

Asa incat clienta si-a lasat datele si numarul de telefon, spunandu-i reprezentantei bancii ca asteapta un telefon pentru a rezolva problema.

Intre timp, o alta consiliera ING a mai „rezolvat”, in zarva creata in jurul biroului vecin, problema altei cliente. O tanara care asistase pana atunci, dintr-un fotoliu orange, foarte nedumerita, la ceea ce se intampla. Problema ei era ca nu-si mai amintea PIN-ul cardului, si nu stia ce sa faca, pentru ca voia sa retraga niste bani de pe card. „Nici banca nu stie PIN-ul, asa incat singura solutie e sa va faceti un nou card”, a decretat consiliera bancii. „Dar de la ghiseu nu pot sa scot banii?”, a intrebat emotionata adolescenta. „Ba da, dar trebuie sa va duceti la una din cele doua agentii ING care dispun de ghisee, adica la Opera sau pe Chiseleff”. Si clienta ING a plecat sovaielnic, nestiind unde exact poate gasi cele doua ghisee ale ING.

Despre Cardul ING

Cu ajutorul Cardului ING puteti:

– sa retrageti numerar,

– sa platiti in magazine, restaurante, baruri etc.,

– sa depuneti bani in cont,

– sa efectuati schimburi valutare,

– sa faceti plati catre furnizori

– sa efectuari transferuri bancare.

In Self’Bank puteti:

– plati facturi (telefon fix si mobil, energie electrica, asigurari, taxe etc.),

– oricand sa faceti transferuri de bani catre alte conturi (indiferent de banca la care sunt deschise, atat timp cat aceasta se afla pe teritoriul Romaniei),

– retrage numerar,

– depune bani in Cont’ROL.

In Self’Bank aveti access la toate informatiile referitoare la contul dumneavoastra: tranzactiile efectuate, soldul contului etc. Si puteti tipari extrasele de cont.

Fiecare ING Office include doua zone de lucru – una administrata de managerii ING Office care ofera asistenta, si zona Self’Bank, care ofera clientilor posibilitatea de a-si gestiona singuri situatia financiara.

Zona Self’Bank include doua terminale inovatoare, Bancomat+ si Multimat, care ghideaza clientul pas cu pas, indicandu-i cea mai scurta cale pentru orice operatiune: plata facturilor, realizarea transferurilor bancare, obtinerea extraselor de cont, efectuarea unor depuneri sau plati, precum si retragerea de numerar. Cheia pentru efectuarea tuturor acestor operatiuni este cardul ING.

Bancomat+ ofera posibilitatea de a depune sau retrage numerar in moneda nationala, precum si de a-si verifica soldul, intr-o zona perfect securizata. Multimat ofera alta gama de operatiuni bancare incluzand transferuri dintre doua conturi ING sau dintre un cont ING si un cont deschis la alta banca, schimburi valutare sau obtinerea extraselor de cont. De asemenea, prin intermediul Multimat clientii pot sa isi achite facturile curente – telefon, gaze sau electricitate – in cateva minute, intr-un mod foarte eficient din punct de vedere al timpului si costurilor.

PULSUL LA GHISEU

Comentarii

  1. irina tudorache

    Am si eu parte doar de experiente neplacute cu acesti functionari ING care sunt parca montati sa repete tot felul de robotisme preluate din proceduri dar se blocheaza iremediabil atunci cand li se cere sa ajute clientul…se pare ca au fost trainuiti doar sa hapaie bani de la client, nu sa ii ofere asistenta. problema e ca ING ascunde de clienti o procedura interna foarte neplacuta pt client ! cica daca iti expira buletinul trebuie sa iti faci repede altul si sa fugi la ghiseu cu copia in 45 zile altfel ti se blocheaza contul ! adica cum? explicatia functionarei vine cam asa : doamna, in momentul cand va expira buletinul, va rog sa ma scuzati dar pentru noi practic nu mai existati !! extraordinar ii zic ! dar banii mei exista si vreau sa am acces la ei ! cum sa fac buletin daca sunt in alta tara inca o luna jumate??? nu stim doamna, va vom bloca contul si cand va intoarceti veniti si il deblocam in 3 zile ! aaaa??? suuper asa ! si intre timp traiesc pe banii cui ma rog? cata stupizenie in tara asta , dar parca toata s-a strans in capul functionarilor astia, fereasca-ne Dzeu de ei !

  2. Gabriela

    Ultima mea aventura cu ING-ul

    -in vara am schimabat sucursala Nerva Traian cu Chibrit (am schimbat sediul biroului undeva in zona si era mai comod credeam eu)
    -la momentul cand am fost luata in evidenta, mi s-a spus ca am card vechi, faca chip si ca toate aceste carduri sunt in curs de inlocuire si ca voi fi contactata in curand pentru a il ridica pe cel nou
    -m-am relaxat si am pus problema in sectiunea –se rezolva-cineva se ocupa
    -la inceputul lui octombrie constat ca am cardul expirat si imi amintesc discutia
    -sun la ING Chibrit-mi se spune ca a fost inr-adevar emis cardul, dar nu se stie unde e
    -stabilim ca va fi cautat-iar ma relaxez-cineva se ocupa
    -trece ceva vreme-nu ma suna nimeni-sun eu-nu se stie unde este-mai bine facem altul-oki facem altul-ma duc la Chibrit si fac cerere-urmeaza sa primesc pinul acasa si sa ma prezint cu el pentru activare-iar ma relaxez-cineva se ocupa
    -trece timpul-nu vine pinul-sun din nou-cardul este deja la noi, nu stiu ce este cu pinul, dar verific, mi se spune
    -in cateva minute, sunt sunata si mi se spune ca pin-ul ma astepta de fapt in Kiseleff-sa-l ridic-ne cerem scuze, s-a facut o greaseala-puteti sa mergeti sa-l ridicati (asta se intampla ieri). I-am spus domisoarei ca am facut suficiente drumuri si am consumat suficienta energie si ca doresc sa primesc pinul nu sa alerg dupa el prin Bucuresti-mi se spune ca incearca sa rezolve si revine cu un telefon
    -n-am primit telefonul evident
    -intre timp sintem la inceputul lunii noiembrie si de o luna si 7 zile nu am card (38 de zile, ca sa fiu si mai clara)

    Poveste paralela:

    -acum vreo 2 saptamani am facut si o reclamatie telefonica, pe aceeasi tema-cardul ratacitor-mi s-a spus ca voi fi sunata sa mi se comunice unde este cardul meu :-D-desi eu am explicat ca nu il mai vreau-deja am facut cerere sa mi se emita altul, vreau doar sa fac o reclamatie-sint un client nemultumit-atata tot-d-ra a insistat ca afla ce e cu cardul meu
    -nu m-a sunat nimeni pana astazi-poate domnisoara il mai cauta si astazi!

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*