MasterCard Europe a desemnat castigatorii premiilor MasterCard Europe Co-Brand Partners of the Year.
Cei patru parteneri au fost alesi de catre un juriu independent format din: Bob Hand, Managing Director la Affinity Solutions Ltd – o agentie de consultanta de marketing al parteneriatelor; Alan Leach, Director si Co-Founder al Finaccord – o companie de consultanta de cercetare axata pe parteneriatele incheiate intre serviciile financiare din Europa si Peter Trembling, Managing Director la The Affinity Company – o companie de consultanta independenta privind afinitatea si co-branding-ul.
Programele castigatoare sunt:
Cea mai buna lansare in 2004 / 2005
Citibank – Megafon MasterCard
Lansat in mai 2004, in Rusia, Citibank Megafon MasterCard este primul card de credit co-branded care ofera perioade de gratie si recompense. Cardul este emis impreuna cu unul dintre cei mai importanti operatori de telefonie mobila de pe piata locala (MegaFon) si are clienti exclusiv pe baza de cartele si nu abonamente. Plata prin card a facturii telefonului se realizeaza automat in momentul in care aceasta atinge o anumita valoare. Cardul ofera, de asemenea, recompense la cumparaturi la reteaua de acceptare MasterCard din Rusia. Alte beneficii includ pana la 350 minute bonus atunci cand posesorul de card opteaza pentru serviciul de plata automata a facturii.
Cea mai inovatoare utilizare a tehnologiei
Barclaycard – SkyCard
SkyCard este un tip de card de credit diferit care a fost emis pe 15 aprilie 2005 in Marea Britanie. Nu numai ca arata diferit fata de alte carduri de credit, dar este si primul card care ofera posibilitatea de a plati direct din fata televizorului pentru serviciile de televiziune interactiva si ofera recompense bazate pe divertisment. Cardul SkyCard a deschis noi oportunitati privind interactivitatea, o prima astfel de actiune a fost asigurarea de servicii catre clienti si acordarea de Puncte Sky prin intermediul televizorului.
Cea mai buna utilizare / expansiune in 2004 / 2005
Marks and Spencer – „&More” card de la M&S Money
Intre aprilie si august 2005, M&S Money a initiat un program de reemitere a tuturor cardurilor de credit, introducand chip si cod PIN. Acest proiect demonstreaza viziunea strategica si abilitatea privind managementul resurselor a celor de la M&S Money.
Performanta pe termen lung
AKBank – Axess MasterCard®
La inceputul anului 2000, Akbank si-a revizuit strategia privind cardurile si infrastructura pentru a raspunde mai bine cerintelor pietei. Astfel, in noiembrie 2001, a fost lansat Axess care, in numai opt luni de la emitere, a inregistrat 1 milion de carduri. La mijlocul lui 2005, erau peste trei milioane de carduri emise. Axess a fost desemnat de MasterCard International ca fiind brandul de card de credit cu cea mai rapida crestere din Turcia si Europa in 2002.
Despre MasterCard International
MasterCard International este una dintre principalele companii globale de solutii de plata, oferind o varietate de servicii inovatoare in sprijinul activitatii membrilor sai – programe de plata, instrumente de credit, de acces la depozite sau cash electronic. MasterCard administreaza un set de marci de carduri de plata recunoscute si acceptate in intreaga lume, din care fac parte MasterCard®, Maestro® si Cirrus®, si deserveste institutii financiare, companii si consumatori din peste 210 tari si teritorii. Campania MasterCard Priceless® este acum prezenta in 105 de tari si tradusa in 48 de limbi, oferind marcii MasterCard o imagine si o extindere globala. Pentru mai multe informatii vizitati www.mastercardinternational.com.