Doamna Felicia Stefanescu are 48 de ani si lucreaza in Bucuresti. Este, dupa cum spune, unul dintre romanii bucurosi ca pot fi considerati cetateni europeni (si) pentru faptul ca poate sa utilizeze in cunostinta de cauza un card bancar. Fiind constienta deci si de riscurile de frauda aferente unui card.

Ca multe persoane informate, a auzit despre faptul ca un card se poate clona (copia) de catre hoti, dupa care acestia fura banii de pe el. Insa nici prin gand nu-i trecea ca va fi chiar ea victima unui hot de carduri.

Totul a inceput in momentul in care a inceput sa alerge ca nebunul, dupa cum spune dansa, de la un bancomat la altul, crezand ca nu sunt alimentate cu bani, dupa ce acestea refuzau sa-i elibereze banii din contul de card, desi stia ca are bani in cont. In realitate, nu avea, pentru un hot i-a furat, dupa ce i-a clonat cardul!

Cum s-a intamplat: hotii au copiat cardul la sucursala Bancpost Unirea, din Bucuresti, in data de 28 februarie. In aceeasi zi, mai tarziu, hotii au golit cardul de bani.

Reprezentantii Bancpost au descoperit, de altfel, doua tranzactii neautorizate in aceeazi zi, insa nu au reactionat, spune clienta bancii. Motivul: timpul a fost scurt!

Mai mult, dupa cum se plange doamna Stefanescu, modul in care banca a tratat-o a fost mai mult decat dezamagitor. Nimeni de la Bancpost nu a catadicsit sa o anunte ca a fost victima unei fraude, in urma careia i s-au furat banii de pe card. A aflat acest lucru abia cand s-a dus la banca sa afle ce se intampla.

Din pacate, cosmarul a continuat, pentru ca modul in care Bancpost si-a tratat clienta depaseste orice imaginatie. Chiar a unui roman.

De la banca nu i s-a spus nici ce se intampla nici cand poate sa-si recupereze banii. Iar culmea dezamagirii a fost faptul ca Bancpost i-a imputat doamnei comisioanele si dobanzile pentru banii furati de pe card!

Pentru ca intr-un final, adica dupa doua saptamani de chinuri, doamna si-a primit banii furati inapoi. Insa nu suma integrala. Daca soldul initial, adica inainte de furt, era 7253.96 lei, noul sold primit de clienta Bancpost a fost de 6569.44 lei. De ce? Banca i-a retinut dobanda si comisioanele pentru banii furati si folositi de hot!

Fireste ca doamna Stefanescu nu a fos de acord cu acest lucru, astfel ca a protestat din nou. Cum a reactionat banca? A pus-o sa faca o noua reclamatie!

Dupa sesisarile doamnei, inclusiv la Politie si alte autoritati, si dupa ce www.GhiseulBancar.ro a cerut un raspuns oficial de la banca, Bancpost a fost nevoita sa-si ceara scuze si sa anuleze comisioanele si dobanzile percepute pentru banii furati (vezi raspunsul Bancpost in documentul atasat).

Iata si intreaga poveste dupa cum ne-a relatat-o doamna Stefanescu:

Despre furtul cardului

„Ma numesc Felicia Stefanescu, am 48 de ani, locuiesc si am locul de munca in Bucuresti. Sunt unul din romanii bucurosi ca pot fi considerati cetateni europeni, aliniindu-ma nu numai la gradul de specializare solicitat de profesie dar si la actiunile curente, banale precum utilizarea CARD-ului bancar pentru plati si extrageri de numerar.

Despre “accidentele umane” care au ca activitate principala furtul si inselaciunea nu pot decat sa sper ca vor fi eradicate, si n-am crezut niciodata ca voi deveni o victima a lor. Am tot urmarit mass media si m-am dus si la scoala pentru a afla cat mai mult despre reglementari, alinieri legislative si organizatorice pentru tot ceea ce reprezinta actorii din economie in general si din sectorul financiar in special.

Discutiile legate de sectorul bancar se rezuma la inflatie, credite, conditii de acordare, curs valutar. Despre securizarea conturilor personale: nimic. Mai nou, guvernul emite ordonante de obligativitate a utilizarii de carduri bancare pentru a impune reducerea utilizarii de numerar si pentru a sprijini indirect dezvoltarea sectorului bancar.

Stiu ca este un semn de dezvoltare si de aliniere la timpul prezent, dar, despre siguranta contului in care se depune salariul nu aflam iarasi nimic nici de la BNR nici de la Guvern, care sa oblige bancile comerciale in a-si indeplini onorabil obligatia data de functia de depozitar data clientilor lor. Deja devine infricosator gandul ca nu numai contul de salariu poate fi afectat ci toate tipurile celelalte de depozite.

Auzim despre oferte de creditare, despre salariile de top ale lucratorilor bancari, despre deturnari si furturi efective efectuate de angajatii proprii, dar SE TACE in privinta implicarii, cred ca este superficiala, in materie de securizare si securitate atat a depunerilor cat si a bancomatelor din reteaua proprie. Baubaul expozat este rezumat la POS-urile de la comercianti, la care de altfel suntem invitati sa apelam chiar de catre banci.

MI S-AU FURAT BANII DIN CONT dupa clonare card LA BANCOMAT SUCURSALA BANCARA.

Nici nu mai comentez zelul pe care-l afiseaza lucratorii bancari daca ai intarziat cu plata unei rate, te cauta si-n gaura de sarpe, dar te lasa sa mori de inima, nu te atentioneaza cu nimic cand iti blocheaza contul si cardul datorita tranzactiilor neautorizate. Tu alergi ca nebunul de la un bancomat la altul crezand ca nu este alimentat, sti ca ai bani in cont si, cand obosesti si te duci la banca abia atunci ai pregatit infarctul.

Angajatii, ce-mi imspira tipul acela de primate care sar dintr-un copac in altul filmate cu incetinitorul, te anunta cu multa afectare ca NU MAI AI NIMIC IN CONT. Daca nu lesini, faci reclamatie la ei, te duci la Politie si de a doua zi dai telefon la sectorul fraude.

Bineinteles ca ti se tine o prelegere de parca nu ai fi vazut decat in filme un card, cel care vorbeste are varsta ta pe jumatate sau chiar mai putin, si poate tu ai card de dinainte de a se naste el.

Din bun simt il lasi sa-si termine placa, si la final ti se spune ca TU PAGUBIT, CLIENT AL BANCII trebuie sa ai simt civic sa-i anunti daca observi ceva la bancomate, si poate intre 3 luni si 2 ani iti vei recapata banii care nu au fost in siguranta in contul bancii.
Suma furata din cont poate nu reprezinta o valoare considerabila pentru banca, dar pentru mine reprezenta “totul”.

Nu mi se pare normal ca eu, client al bancii, care sunt taxat si daca vreau sa-mi interoghez soldul, fara a face nici o tranzatie, sunt omorat cu comisioane si dobanzi, si tu, banca, sa nu faci nimic sa-mi protejezi contul. Poate voi fi capabila sa pot initia o greva a clientilor bancari si atunci sa vezi atitudine, sa-i lasi cateva zile fara comisoane si fara dobanzi, sa faci retrageri masive, oare le va fi bine?, si sa le comunici revenirea intr-un interval de 3 luni sau 2 ani.

De trei zile ma intreb si intreb doar atat: CAND imi pot recapata banii sustrasi din cont? Imi vor opri comison si dobanda pentru suma de overdraft pe care eu nu o pot folosi? Ce garantii imi va oferi banca pentru cont? Daca mi s-a golit contul de ce nu mi se face alt cont? Cardul real este la mine si e blocat, clona este activa si deci imi poate lua din cont ca din buzunarul propriu.

Va rog, faceti ceva! Nu doresc nimanui sa treaca prin clipele pe care le-am trait. Nimeni nu merita o asemenea situatie.

Detalii: Politia sustine clonare card in data de 19 ianuarie ora 12:30 de la sucursala Bancpost Unirea, la solicitarea mea am aflat de la Bancpost ca au observat 2 tranzactii neautorizate in 28 februarie la ora 22:29 si nu au facut nimic ca a fost timpul scurt.

Nici pana astazi 7 martie , institutia la care lucrez si care are conventie cu Bancpost-ul nu a fost instiintata oficial ca este un cont si un card de salariu blocat si nici pe mine nu m-au contactat pentru a fi informata ca as avea, cum ar fi normal, un alt cont si ca mi s-ar fi emis un alt card. Despre stadiul privind recuperarea banilor nici atat.”

Despre cum i s-au imputat comisioanele si dobanda pentru banii furati

„Ma numesc Felicia Stefanescu si revin asupra reclamatiei din data de 04 martie 2008, referitoare la furtul intregii sume de bani din contul deschis la Bancpost , prin extrageri frauduloase dupa clonare card la o sucursala a aceleasi banci.

Dupa demersurile normale facute catre banca si politie, dupa convorbiri telefonice la departamentul Fraude-Bancpost, astazi la interventia telefonica a mea am aflat ca banii mi-au fost depusi in cont ieri, in data de 17 martie 2008, de catre banca.

Soldul contului este insa diminuat. Inainte de fraudare era 7253.96, astazi 18 martie 2008, dl Cristian Ionita, de la departamentul Fraude, m-a informat ca soldul meu este de 6569.44

Am sunat la departamentul Sugestii Clienti -Bancpost, numarul de telefon fiindu-mi pus la dispozitie de catre departamentul Fraude-Bancpost si mi s-a comunicat,de catre d-na Gheorghiu de la departamentul Sugestii Clienti-Bancpost, NECESITATEA INTOCMIRII UNEI NOI RECLAMATII catre acest department al bancii Bancpost. Deci:
Reclamatie catre Departamentul Sugestii Clienti Bancpost:

Domnilor/Doamnelor de la Bancpost,
VI SE PARE NORMAL CA UNUI CLIENT AL BANCII BANCPOST, AL CARUI CONT NU L-ATI ASIGURAT, SA FIE PUS IN POSTURA DE A FIGURA LA CATEGORIA CLIENT, SA I SE CALCULEZE DOBANZI SI COMISIOANE ASUPRA UNUI CONT DE CARE NU A BENEFICIAT, TOT DIN VINA DVS.?

VI SE PARE NORMAL CA INFORMAREA DIN PARTEA BANCII BANCPOST ASUPRA STADIULUI PRIVIND RECUPERAREA FRAUDEI SA SE FACA DOAR LA INTERVENTIA CLIENTULUI BANCII SI NU A DVS.?

VI SE PARE NORMAL CA UN CLIENT AL BANCII DVS. PAGUBIT DIN LIPSA MASURILOR DE SECURIZARE ALE BANCII DVS.,BANCPOST, SA NU FIE INFORMAT DE CATRE BANCA, CI SA FIE LASAT SA AFLE SINGUR CA BANII I-AU FOST FURATI?

VI SE PARE NORMAL CA UN CLIENT AL BANCII DVS., SA FIE DE DOUA ORI PAGUBIT: O DATA DE FRAUDATOR, SPRIJINIT DE LIPSA MASURILOR DE SECURIZARE ALE BANCII DVS., BANCPOST, SI A DOUA ORA DE BANCA BANCPOST INSASI?

Din extrasul de cont, eliberat si stampilat la sucursala Bancpost Rosetti in data de 04.03.2008, reiese o valoare a soldului in data de 27.02.2008, si consider ca soldul contului meu la care banca Bancpost are dreptul sa calculeze comisione si dobanda trebuie sa fie cel din preziua fraudarii:
7253,96 27.02.2008

VA SOLICIT SA MA INFORMATI IN SCRIS, DVS., BANCA BANCPOST, CAND IMI VETI REFACE CONTUL SI SA-MI SPECIFICATI IN SCRIS COMISIOANELE, DOBANZILE SI PERIOADA PENTRU CARE AU FOST CALCULATE.

Revin cu intrebarea: Pe perioada :04 martie 2008, cand am aflat ca mi s-au furat banii din cont si mi s-au oprit si comisioanele de extragere la frauda, pana la data la care mi s-a alimentat contul, data despre care banca NU M-A INFORMAT, tocmai pentru a mi se opri comisioane si dobanzi in necunostinta de cauza, este normal sa mi se opreasca comisione pe ceva ce nu a existat si pe ceva de care nu m-am folosit?
Va rog sa dati curs prezentei si astept raspunsul scris al Dvs. la adresa specificata in reclamatia data la sucursala Bancpost Rosetti in data de 04 martie 2008, inregistrata cu numarul: 1002/04.03.2008, depusa si la IGP-Bucuresti.

Din respect pentru Dvs,. o sa-mi reiterez adresa postala la care astept raspunsul scris la aceasta reclamatie , intrucat lipsa desavarsita a comunicarii, manifestata de Dvs. vis a vis de mine , CLIENT BANCPOST, prin obligarea mea de a contacta diverse departamente ale bancii Bancpost imi confirma, pe langa lipsa de implicare in securizare si asigurare cont bancar, si lacunele grave de informare existente in schema functionala de la aceasta banca.
18 martie 2008”

Raspunsul Bancpost

„Doamna Stefanescu,

Va multumim pentru timpul acordat semnalarii acestor aspecte si va asiguram ca satisfactia clientilor nostri in legatura cu serviciile pe care le oferim constituie una dintre preocuparile noastre principale.

In primul rand, avem rugaminte sa ne acceptati scuzele pentru toate neplacerile create si dorim sa va asiguram de sprijinul nostru in rezolvarea si pe viitor a tuturor problemelor cu care va confruntati.

Referitor la sesizarea dumneavoastra privind neautorizarea a doua tranzactii din data de 28.02.2008 in valoare totala de 6600 RON, va informam ca in cursul zilei de 14.03.2008, in contul dumneavoastra de card de debit au fost efectuate urmatoarele inregistrari contabile:

– alimentare cont cu suma de 6600 RON, reprezentand retragere numerar neautorizata de titularul contului de card;
– alimentare cont cu suma de 38 RON, reprezentand comisioane percepute de banca;
– anularea dobanzii percepute de banca pentru suma retrasa neautorizat din descoperirea de cont.

Cu mentiunea ca incepand cu data de 13.03.2008 cardul cu nr.4406600023185761 si-a incetat valabilitatea, va invitam la sediul sucursalei Bancpost Libertatii din Bulevardul Libertatii nr.20 pentru a va ridica noul card.

Cu regretul ca va numarati printre putinii clienti carora nu le-am putut face dovada deplina a calitatii serviciilor pe care le ofera banca noastra si asigurandu-va, Doamna Stefanescu, de respectul si consideratia noastra, va multumim pentru bunavointa si intelegere si speram ca acest regretabil incident nu va va impiedica sa apelati cu incredere pe viitor la produsele si serviciile Bancpost!
Va multumim pentru intelegere si va asteptam la sediul Sucursalei Bancpost Liberatii!”

Comentarii

  1. Stefan

    Pe mine m-ar interesa detalii suplimentare referitoare la acea clonare.
    S-a gasit un dispozitiv suspect montat pe acel bancomat ?
    Acel bancomat nu era supravegheat ( macar cu o camera video, daca era la sediul sucursalei ) ?

    Cred ca ar fi utile aceste informatii, pentru protejarea in timp util ( anularea imediata a acrdului ) a clientilor care sesizeaza ceva suspect in functionarea bancomatelor cu „defectiuni” spontane.

  2. Daniel

    Eu am inteles din articol ca banca i-a blocat contul contul pe motiv ca avea tranzactii neautorizate.
    Ca sa detectezi tranzactii neautorizate nu este imposibil. Nu stiu cum este la toate bancile insa din ce cunosc existe persoane specializate pe monitorizarea tranzactiilor care incalca anumiti parametri.
    In acest caz parametrii puteau fi mai mult de 2 – 3 tranzactii consecutive la ATM sau mai multe tranzactii descrescatoare sau mai multe tranzactii cu fonduri insuficiente.
    Nu se elimina frauda dar se poate diminua. Ex: ai pe card 10.000 RON si ti se cloneaza cardul. Hotul incepe sa scoata baniin tranzactii de cate 1000 RON si la a treia tranzactie sistemul semnalizeaza operatorului de la monitorizare ca s-au facut 3 tranzactii consecutive la ATM si in aceste conditii poate bloca contul si apoi sa ia legatura cu clientul pentru a verifica daca tranzactiile sunt facute de el caz in care deblocheaza contul.
    Nu spun ca e un sistem perfect dar prin acest sistem au fost descoperite tranzactii frauduloase si impiedicarea altora.

  3. Iana

    Subscriu la ceea ce au postat predecesorii mei si pun aceeasi intrebare: care este modalitatea prin care banca este convinsa de „autenticitatea” furtului. Asa cum este descris, ma gandesc sa fac si eu o reclamatie cum ca mi s-a golit cardul. Nu iau apararea nimanui, eu insami am card Bancpost -si pot sa va spun ca am avut destul probleme- insa daca doriti ca lectia dumneavoastra sa fie de folos, dati toate datele ca sa se poata trage concluzia cuvenita, si sa nu patim la fel.

  4. Vasile Coman

    Draga Iana,

    A-ti inscena furtul cardului este, evident, o infractiune. Ca in orice alta situatie de inscenare, minciuna, declaratii false etc. conform Codului Penal.

    Pe de alta parte, ai dreptate, exista oameni care nu isi insceneaza furtul cardului, insa il folosesc neglijent, caz in care sunt raspunzatori pentru consecinte. Vezi linkul unui articol in acest sens:

    http://www.ghiseulbancar.ro/articole/106/9643/Ne-am_inselat__ING_ne_despagubeste_daca_ni_se_fura.htm

    Insa inainte de a se ajunge la politie, bancile au proceduri clare de identificare a fraudei cu cardul. De exemplu, sume mari retrase rapid sau utilizarea cardului in locuri ciudate, in contrast cu obiceiurile utilizatorului.

    Insa ceea ce e cu adevarat ingrijorator este usurinta cu care se poate fura un card, vezi si ultimele articole scrise de GhiseulBancar.ro pe aceeasi tema, fara o reactie din partea autoritatilor sau macar a bancilor.

  5. soho

    Articolul mi se pare „cusut cu ata alba”. Eu nu prea inteleg cum au putut sa sustraga 6600 ron prin doua tranzactii. poate imi explica si mie cineva. multumesc

  6. Vasile Coman

    Soho,

    Articolul se bazeaza pe o fapta relatata de clientul bancii si confirmata de banca. Asadar nu e cusut cu ata alba.

    Iata cum au sustras banii hotii:

    Doama a venit la bancomatul Bancpost si a introdus cardul pentru a retrage bani sau pentru a face o tranzactie. Problema a fost ca bancomatul avea si un dispozitiv introdus de hoti, cu care au copiat cardul, dispozitiv de introducere a cardului asemanator celui veritabil de la bancomat. Asadar, nu ai cum sa-ti dai seama ca e unul fals.

    In acelasi timp, hotii au montat o camera minuscula cu care au inregistrat PIN-ul, atunci cand a fost introdus.

    Dupa ce doamna a plecat, hotii au confectionat un card cu datele copiate de pe cardul originial si cu ajutorul PIN-ului copiat au retras rapid cei 6.600 de lei.

  7. Lucian S

    E regretabil ca se intampla astfel de lucruri, trebuie sa fie ingrozitor pentru pagubit, cel putin pana se rezolva situatia.

    O intrebare am si eu, fiind vorba de un bancomat din centrul Bucurestiului, cate alte persoane au mai fost pagubite? Daca raspunsul este, doar doamna reclamanta, mi se pare o situatie ciudata pe care nu o inteleg. Adica daca eu as fi hot de carduri si m-as chinui sa montez camera de luat vederi si cititor de carduri, nu m-as opri la un singur card, un pic ciudat.

  8. Vasile Coman

    Lucian,

    Ai mare dreptate. Cu siguranta ca hotii incearca sa vaneze cat mai multe victime. In acest caz, ei au furat banii de pe card la scurt timp dupa ce a fost clonat. De unde rezulta ca fie doamna a fost printre ultimele victime fie hotii actioneaza imediat dupa ce fac o victima, pentru a nu fi prinsi de banca si de politie.

    Vom intreba reprezentantii Bancpost cate victime a facut acel bancomat

  9. elena

    sunt niste HOOOOOOOOOTI. am luat de la ei un credit in 2006 in valoarea de 5000 Ron. si dupa graficele lor ar trebui sa dau inapoi 12000 de RON. BANCPOST apartine unor greci…feritiva de banca asta ca de….si le trag teapa maine ca o sa achit tot creditul…….

  10. coco

    Ai grija Elena, c-o sa-ti ia un comision de rambursare anticipata de nu te vezi. Sorry for you, dar tot mai bine decat sa platesti atatea dobanzi

  11. Je

    Se poate tranzactiona cu cardul fara probleme sume destul de mari, de exemplu eu am card la BT si pot scoate 10.000 RON / zi.. as putea mari aceasta suma doar facind o cerere catre banca 😉

  12. marcus

    Majoritatea oamenilor au grija de portofelele lor, insa cand vine vorba de carduri, le trateaza pur si simplu ca pe o bucata de plastic. Am vazut multi oameni care isi imprumuta cardurile prietenilor, copiilor, sotiilor, etc fara sa le pese prea mult de el. Le lasa te miri pe unde, le dau din mana fara probleme, nu sunt atenti la tranzactiile facute la comercianti, ba mai mult, la bancomate le cer ajutorul unor necunoscuti pentru retragerea banilor.
    Oarecum chestia asta le face treaba mai usoara „baietilor isteti”.
    Cred ca ar fi cazul sa priviti cardul ca pe o cheie de la un seif si sa aveti mare grija de el… e vorba de banii vostrii pana la urma.

  13. cris

    Nu inteleg cum s-a putut clona un card chiar la bancomatul bancii???? Ei nu au camera video ?? E prea scumpa pt BancPost??? Strangem bani sa le dam una cadou? In plus, ceva sisteme antifrauda nu au si ei? Teoretic la 2 tranzactii asa mari repetate trebuia sa se „aprinda un beculet” intr-un calculator pe acolo….. Daca au cumva calculatoare……

  14. dragomir roxana

    Sunt posesoare a unui card de salarii Millenium de la Banc Post . In data de 15.09.2008 cu toate ca angajatorul meu mi-a virat in 12.09.2008 drepturile salariale, am constatat ca nu mai am bani pe card. Am contactat Serviciu Clienti de la Banc Post la numarul de telefon inscriptionat pe card si mi s-a spus ca nu mai exista bani pe card intrucat s-au facut extrageri de pe el de la 2 ATM RBZD. Intrucat eu nu am efectuat aceste retrageri in numerar si nici nu am dat cardul altcuiva sa o faca m-am deplasat la cea mai apropiata unitate Banc Post pentru a reclama furtul banilor de pe card. Aceasta unitate unde am facut scris sesizarea a fost Agentia BancPost Dacia din orasul Constanta. Aici am gasit o doamna director foarte obosita care casca si se legana pe un scaun, tipic de altfel pentru angajatii Banc Post. I-am spus ca ma aflu intr-o situatie disperata pentru mine pentru ca mi-au fost furati banii de pe cardul Banc Post , ce constituiau drepturile mele salariale, dansa cu un gest scarbit imi facea semn sa ies din birou spunandu-mi ca nu este treaba dansei ci a unui subaltern. Povestea este mult mai lunga dar nici timpul si nici nervii tociti de salariatii acestei banci nu-mi permit sa mai intru in detalii.
    Tinand cont de faptul ca acest card este unul de debit ( unde mi se vireaza salariul , acestia fiind BANII MEI SI NU AI BANCPOSTULUI ), si din ei eu trebuie sa-mi platesc ratele la creditul imobiliar de la BCR si la creditul nevoi personale de la ABN AMRO rog Bancpost sa analizeze urgent cazul si sa-mi vireze banii pentru a nu ramane eu restanta la bancile la care am credite.
    Eu am respectat intrutotul pasii pe care angajatii Bancpost mi-au spus sa-i urmez ( cerere anexa 6.2. formular Banc Post, sesizare Inspectorat Judetean de Politie Constanta BCCO) si astept aceeasi operativitate din partea Banc Post pentru ca ratele mele de la celelate banci nu au timp sa astepte trezirea la viata a angajatilor Banc Post.
    Am citit si povestea doamnei Felicia Stefanescu si sper ca si eu sa fiu in caz rezolvat pentru a nu intra in litigiu cu bancile unde am creditele anterior mentionate.

  15. crina

    Eu lunar platesc taxi ca sa pot merge sa imi achit rata ,ca sa nu par o persoana neserioasa, daca ar dori sa aveti clienti fideli si buni platnici sa ii sprijine in acest sens. In Timisoara nu este program la nici un bancpost decat pana la 17,de ce? eu lucrez de la ora 8 – 18 ….cum pot plati rata lunara? in avans nu imi permit sa platesc pt ca altfel nu faceam credit!!!!!!!!!!asa ca va isi batet joc de clienti! In plus cand reusesc sa ma invoiesc pt a merge sa platesc sunt nevoita sa stau cate 45 minute numai la rand pt a depune banii! angajata dvs de la agentia de pe calea lipovei timisoara a spus ca stau atat pt ca e de vina sistemul! sunt jalnici!
    da creditul imi creste la fiecare doua luni …….si pt orice chestie care o cer la ghiseu achit o taxa…
    sunt tare dezamagita !

  16. Elena

    Sunt niste sarlatani!
    Eu am la ei un credit pe care am dorit sa il rewfinantez si nu am putut pe motiv ca sunt casatorita , dar si cand l-am luat eram tot casatorita………..
    nimeni nu mi-a raspuns la nici o intrebare , pana cand m-am lamurit eu ca angajata lor de la sucursala din Timisoara a considerat normal ca fara sa ma anunte sa bage in baza de date datele mele ca si cand nu as fi fost casatorita!
    Si acum stau si ma uit pt ca nu pot face nici unde refinantare ca sa scap de creditul de la ei!
    Nu merita sa fi cinstit in tara asta!
    Frumos asa!

  17. AlexG13

    Interesant !!! Probabil ca aceasta banca este totusi condusa de cei mai mari escroci. Am si eu o mica poveste ……………………… pt ca vreau sa-i pun in garda pe cei care se gandesc sa faca prostia pe care am facut-o eu. Nu luati credite de la BANC POST ……… fondatorii sunt cei mai mari hoti care au ajuns sa deschida sucursale in Romania. Se ascund dupa ” banca isi rezerva dreptul de a modifica dobanzi, taxe, comisioane ” si va aduc in sapa de lemn. Eu am ajuns in 2 ani de zile sa platesc rata de la 190 lei la 290 lei. Adica in 2 ani platesc cu 50 % mai mult decat stiam ca voi plati. Ultima scrisoare primita de la ei ma anunta ca rata mea va fi 290 lei ( de la 220 ). Si in afara de marirea de dobanda la care ma asteptam m-am trezit cu un comision la balanta lunara. Nu stiu cat e de legal acest lucru, dar daca ” banca isi rezerva …..” ce mai poti face??? Ma gandesc cu groaza ce va fi pana la 10 ani cand se termina perioada. Pt ca oricat de mult ai vrea sa lichidezi un credit mai devreme, NU TI SE PERMITE, mereu vor mari dobanzile incat in 10 ani abia sa ai ce manca, in nici un caz sa mai poti pune 1 leu deoparte. La un calcul simplu …. am luat 11500 lei, am dat pana in acest moment ~ 5000 lei si in aproximativ 100 de luni ramase la ~ 300 lei fiecare, ajung sa platesc 35000 lei la un credit de 11500 luat …………… adica de 3 ori suma. SI ASTA IN MOMENTUL ASTA DAR DACA IN 2 ANI AM AJUNS AICI ……….. UNDE SE VA AJUNGE IN 10 ANI ????? ………. Ti se spune cand iei un credit ca RATA NU POATE DEPASI 30 % DIN SALARIU ……………… ATUNCI MAI TARZIU CUM DE NU-I DERANJEAZA ACEST LUCRU ?????
    Cam asta am vrut sa spun …. deschideti ochii mari daca va doriti foarte mult un lucru si trebuie sa apelati la o banca pt acesta. SUCCES !!!

  18. AlexG13

    Ultimele stiri ….

    Ar fi bine sa se poata apela la un avocat, doar ca bancile nu-ti mai lasa bani si de asa ceva. Insa au grija sa-i sfatuiasca pe amaratii care au nevoie de credit sa prelungeasca perioada pt a face fata ratei ……….. dar asta e alta hotie pt ca dobanzile cresc in continuare si tot la aceeasi rata de care fugi vei ajunge, deci nu rezolvi nimic. Si cum situatiile disperate cer masuri disperate am intrat in 2 carduri pe care daca le lichidez in 11 luni cum mi-am impus platesc in plus 12 milioanae NU 300 MILIOANE. Si angajatii au incercat sa ma convinga sa nu inchid contul definitiv, probabil ma vazusera cu ciunga in par ……….. parca eu nu stiam ca in cateva luni voi primi o scrisorica sa aduc bani de acasa pt intretinerea contului HA HA HA

  19. camelia

    Draga Roxana,

    Si eu sunt in aceeasi situatie ca tine. Pe data de 8 octombrie 2008 mi-a fost copiat cardul la bancomatul BancPost Soveja din Constanta si apoi cardul a fost golit la un ATM apartinand Alpha Bank. Din pacate nici pana in ziua de azi nu s-a rezolvat nimic. Tu ai reusit sa rezolvi situatia?

  20. Tiron Calin

    pai lumea moare de foame in plm cum dracu sa nu faca astia atatea ca statu numa le ei se gandesc stai sa vedeti ce va fi mai tarziu dak acuma nu va vine sa credeti ce se intampla o sa vedeti mai inkol dak o sa mai apucati;)

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*