Numarul vizitatorilor specialisti care au calcat pragul targurilor si expozitiilor organizate de ROMEXPO SA a crescut in 2006, fata de anul precedent cu peste 50%, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Cresterea se datoreaza, in primul rand, diversificarii domeniilor si sectoarelor pe care ROMEXPO le-a abordat in tematicile targurilor si expozitiilor. Totodata, a sporit si numarul invitatiilor expediate specialistilor din firmele aflate in bazele de date. In plus, ROMEXPO a oferit specialistilor facilitatea de a completa invitatii online la targuri si expozitii, beneficiind astfel de intrare gratuita la manifestari.

Cresteri semnificative s-au inregistrat si la numarul total al vizitatorilor, cu aproape 30% mai mare decat in 2005 si la suprafata expozitionala, cu peste 25% mai mare decat in 2005.

Defalcat pe targuri, numarul vizitatorilor specialisti a cunoscut cresteri spectaculoase la urmatoarele manifestari: Expo Security – 128%, Targul International de Turism – 117%, Advertising Show – 110%, Targul National de Turism – 101%. Cresteri au mai inregistrat, printre altele, manifestarile Romenvirotec-Sep si Indagra.

Referitor la numarul total al vizitatorilor, acesta a sporit semnificativ in 2006, fata de 2005, la manifestarile: Romenvirotec-Sep – 100%, Expo Security – 98%, Suveniruri – 72%, Advertising Show – 57%, Romhotel – 40%, Targul International de Turism – 20% si Targul National de Turism – 13%.

Targurile care si-au majorat cel mai mult suprafata expozitionala in 2006, in comparatie cu anul precedent sunt: Inventika – 64%, Romenvirotec-Sep – 53%, Romcontrola, Romhotel – 52%, Indagra – 51%, Advertising Show – 49%, Cosmetics Beauty Hair – 42%.

Cresteri importante s-au inregistrat si la numarul expozantilor, la targuri precum Indagra si Denta – editia de toamna. Numarul expozantilor straini a sporit, la randu-i, cele mai importante cresteri inregistrandu-se la manifestarile: Romenvirotec-Sep – 63%, Denta – editia de toamna – 59%, Indagra – 51% si BIFE-TIMB – 38%.

ROMEXPO intentioneaza sa pastreze trend-ul ascendent si in 2007. In acest sens, ne-am stabilit ca obiective cresterea ulterioara a numarului de vizitatori specialisti, cresterea numarului de expozanti si vizitatori straini – pilon al obiectivului de internationalizare a manifestarilor ROMEXPO – si diversificarea segmentelor expozitionale, prin organizarea, co-organizarea si gazduirea de noi targuri si expozitii.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*