Concernul suedez a incasat peste un milion de euro in cele patru zile de cand a deschis magazinul.

Familii, pusti de liceu, oameni saraci, cupluri imbracate ca de petrecere, toti au devenit egali in fata magazinului Ikea si
s-au asezat cuminti la coada. In orice moment al zilei, cateva sute de persoane au asteptat sa intre in magazin. Clientii petreceau in jur de 10 minute la coada, fiind asteptati de un clovn cu baloane si un taraf de muzicanti.

12.000 de clienti in patru ore

Aglomeratia incepea inca de pe drumul catre magazin. Pe soseaua Bucuresti-Ploiesti s-a circulat cu greutate pana spre orele serii. Zeci de soferi au asteptat cuminte in coloana de cativa zeci de metri, ca sa intre in zona comerciala Baneasa de la marginea Bucurestiului. Cu putin noroc se gasea si un loc in parcare.

Ieri, in numai patru ore de la deschidere, peste 12.000 de persoane au trecut pragul magazinului, depasind numarul de vizitatori inregistrat miercuri, cand a avut loc inaugurarea. „Sunt mult mai multi clienti astazi decat am avut in fiecare dintre cele trei zile de la lansare. In total, am adunat deja in jur de 55.000 de vizitatori”, a declarat Mihalea Muresan, director de marketing al companiei Ikea.

Analistul economic Ilie Serbanescu considera ca isteria Ikea se datoreaza renumelui capatat de firma suedeza si crede ca multi romani si-au blocat in ultima perioada achizitionarile de mobilier in asteptarea suedezilor.

„E posibil ca multi sa fi stagnat pentru o perioada orice demers de a-si cumpara mobila, in perspectiva intrarii companiei Ikea pe piata romaneasca. In plus, cred ca este si „legenda” care exista in legatura cu compania suedeza, produsele lor dandu-ti impresia ca poti si singur sa-ti mobilezi casa”, afirma Ilie Serbanescu.

Citeste tot articolul

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*