Aceasta distinctie reprezinta o recunoastere a eficientei si profesionalismului campaniei de PR care a sprijinit lansarea serviciilor bancare pentru populatie de catre ING. Potrivit motivatiei juriului, „campania a reusit sa ofere o noua perspectiva asupra serviciilor financiar-bancare, facandu-le mai accesibile si mai prietenoase.” „Acest premiu este o confirmare a faptului ca strategia ING de a fi mai aproape de clienti si de a deveni ‘vecinul fiecaruia’ a dat roade. Printr-o strategie bine definita si o pregatire minutioasa, lucrand in stransa colaborare cu agentia noastra, am reusit sa trasmitem mesajele potrivite folosind instrumentele potrivite”, a declarat Calin Pop, Corporate Communications Manager al ING Romania. Campania s-a derulat in iulie 2004 si a generat peste 50 de articole in presa din Romania. Ca rezultat concret, mai mult de 1.000 de noi conturi bancare au fost deschise in primele doua saptamani. Bazat pe un concept original, „Nu este nevoie de cravata pentru Self’Bank la ING”, campania a pus bazele lansarii serviciilor bancare ING pentru populatie, in doua etape distincte. In prima faza, campania a scos in evidenta nevoile si asteptarile romanilor fata de oferta existenta a bancilor. In a doua faza, lansarea propriu-zisa si-a propus sa comunice inovatiile pe care Self’Bank le aduce pe piata, ca un raspuns la aceste nevoi. Referindu-se la acest premiu, Ian Herbison, Country Manager Mmd Public Relations Romania a declarat ca „agentia Mmd este foarte mandra ca a putut sa contribuie la succesul ING Romania. Consideram aceasta distinctie ca pe o invitatie de a obtine rezultate si mai bune in viitor. Pentru ING, excelenta este o stare de spirit, astfel incat excelenta in comunicare este esentiala pentru succesul sau.” Ceremonia de premiere a avut loc in timpul „Zilelor PR-ului romanesc”, eveniment organizat de fundatia Forum International Communication, prezidata de Thomas Achelis, presedintele juriului si al Confederatiei Europene de Relatii Publice (CERP). In 2004, ING aniverseaza 10 ani pe piata romaneasca, fiind prima banca internationala care a deschis o sucursala dupa 1989 oferind intreaga gama de servicii. ING Romania face parte din ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza, care ofera servicii bancare, de asigurari si de managementul activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii, din 50 de tari. Cu un personal de peste 112.000 de angajati, grupul cuprinde o gama variata de companii, care deservesc clientii sub numele ING.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*