Spre deosebire de celelalte banci care ocupa primele locuri, ING isi mentine pozitia de varf exclusiv prin strategia unei cresteri organice. Atat prin serviciile bancare pentru companii, unde s-a orientat catre segmente noi de finantare, cat si prin serviciile bancare pentru populatie, unde a extins conceptul de Self’Bank in toate marile orase din tara, ING a obtinut in 2005 rezultate solide: cresterea portofoliului de credite cu 42%, cresterea volumului conturilor curente cu 31%, cresterea numarului depozitelor cu 46%.

Tot in anul 2005, ING a lansat operatiunile sale de leasing prin ING Lease,

confirmand increderea sa in potentialul pietei din Romania sub aspectul derularii proiectelor inovatoare si in acest sector. Pentru a acomoda volumul crescut al activitatii sale bancare si de asigurari, ING va inchiria un spatiu de 9,200 m2 in nordul capitalei, intr-o cladire de birouri a carei constructie a inceput in decembrie 2005.

“2005 a fost anul unor mari decizii si provocari, in care ING a ales sa creasca

organic. Aceasta strategie s-a dovedit a fi de succes, intrucat rapida extindere a retelei noastre de unitati bancare pentru persoane fizice, ING Office-uri (in prezent 90 de unitati in 21 de orase) a generat rezultate peste asteptari. Avem in acest moment peste 170,000 de conturi noi deschise de la lansarea conceptului de Self’Bank in iulie 2004. Intentionam sa deschidem alte 70 de unitati noi pana la sfarsitul anului 2006. Aceasta este dovada faptului ca Self’Bank s-a potrivit perfect sistemului bancar din Romania”, a declarat Dirk Serbruyns, Presedintele ING Romania.

ING anunta o crestere a veniturilor nete totale in Romania pana la 73 milioane de Euro in 2005, in vreme ce totalul activelor sale a ajuns la cifra de 1.843 milioane de Euro.

“Tot extindere ne-am propus si pentru serviciile bancare pentru companii in anul

2005, cu doua noi sucursale deschise in Iasi si Sibiu, urmand sa avem 10 noi

sucursale pana la sfarsitul anului 2006. Pe partea de finantari, am avut in anul

2005 un rol important ca aranjor in unele dintre principalele tranzactii derulate in Romania (Vodafone, Carrefour, Flamingo). Vom continua sa punem accentul pe produse destinate unor noi segmente de piata” a spus Misu Negritoiu, Director General Adjunct al ING Bank.

Anul 2006 va fi pentru ING anul produselor bancare inovatoare pe piata din

Romania, atat pentru persoane fizice, cu orientare catre segmentul de Internet

Banking, cat si pentru companii, cu orientare catre IMM-uri, se mai arata in comunicatul de presa al bancii.

ING Bank 2005 – elemente cheie

• Cu o cota de piata de 5.3%, ING ocupa locul 4 ca valoare a

activelor, fiind cea mai bine clasata banca in urma unei cresteri

exclusiv organice

• Cota de piata din totalul serviciilor bancare pentru companii este

de 10%

• Mai mult de 80% dintre companiile multinationale si 60% dintre

companiile locale lucreaza cu ING

• Expertiza bancara pe plan local in domeniul investitiilor, in urma

cresterii numarului de companii din sectorul intreprinderilor mici

si mijlocii in decursul ultimilor 2 ani (Achizitii si Fuziuni,

Privatizari, Obligatiuni, IPOs, Credite Sindicalizate)

• Lider pe piata de servicii bancare electronice (ING Online si ING

Self’Bank)

• Rezultate peste asteptari din vanzarile serviciilor

bancare pentru populatie, bazate pe conceptul de

Self’Bank

• Infiintarea ING Lease in Romania

• Deschiderea a doua sucursale bancare in Sibiu si Iasi,

numarul total al sucursalelor bancare fiind de 15 la

sfarsitul anului 2005

• Contractarea unui spatiu de 9,200 m2 pentru relocarea

unor divizii de activitate intr-o cladire noua de birouri

in aleea Tipografilor

• pentru acomodarea volumelor crescute de activitate in urmatorii 5-

7 ani

Servicii bancare pentru companii in 2006

• Extinderea retelei pana la 25 de sucursale bancare la

sfarsitul anului in 10 orase noi (Arad, Deva, Piatra

Neamt, etc.)

• Lansarea celui mai bun pachet inovativ de servicii

bancare pentru IMM-uri

• Introducerea unor produse noi: factoring, direct debit

• Continuarea dezvoltarii produselor bancare electronice

(ING Online)

• Dezvoltarea diviziei de leasing prin ING Lease

Servicii bancare pentru populatie in 2006

• In prezent avem 90 de ING Offices deschise in 21 de

orase (Satu Mare, Bucuresti, Timisoara, Craiova, Cluj,

Bacau, Brasov, Pitesti, Constanta, Arad, Iasi, Ploiesti,

Braila, Galati, Sibiu, Baia Mare, Ramnicu Valcea, Targu-

Mures, Oradea, Suceava, Piatra Neamt)

• Peste 170,000 de conturi deschise de la lansare, din luna

iulie 2004

• Serviciile bancare oferite:

• Cont’Rol si Extra’Rol

• Carduri de debit internationale

• Credite ipotecare: Avantaj PLUS si Euro CLASIC

• Credite de nevoi personale: Credit’FORTE

• Flexibilitate prin Self’Bank (07:00 – 23:00 zilnic)

Continuarea extinderii retelei de ING Offices

(Self’Banks) pana la sfarsitul anului, cu inca 70 de

unitati in 30 de orase

• Extinderea serviciilor bancare electronice pentru

populatie (internet banking)

• Continuarea lansarii unor noi produse de creditare

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*