Adresa de mail la care se pot solicita informatii este info@railoc.ro, iar cei interesati pot obtine diverse informatii, cum ar fi modul de functionare a unui produs de economisire-creditare pentru domeniul locativ, unde se pot adresa pentru a incheia un astfel de contract sau consultanta si asistenta privind derularea unui contract deja incheiat. „Prin serviciile pe care le oferim incercam sa fim cat mai aproape de clientii nostri. Economia de timp este foarte pretioasa pentru fiecare dintre noi si cum rata de acces la un calculator si la internet creste pe zi ce trece ne-am gandit sa ne adaptam si noi oferta de servicii pentru clientii actuali si potentiali in concordanta cu aceasta tendinta. Produsul vandut de Raiffeisen Banca pentru Locuinte presupune o relatie directa de lunga durata intre client si banca asa ca ni s-a parut normal ca inca de la inceput clientul nostru sa stie ca are pe cine se baza si, mai mult, ca poate afla in orice moment informatii despre oferta noastra fara a fi nevoie neaparat sa se deplaseze la banca. Nu ne vom opri aici, strategia noastra fiind construia in asa fel incat sa putem sa fim cat mai aproape de client”, a afirmat Ionut Costea presedintele Raiffeisen Banca pentru Locuinte. Clientii Raiffeisen Banca pentru Locuinte au la dispozitie incepand cu luna august si un serviciu de consultanta prin telefon de tip call-center cu ajutorul caruia pot obtine informatii in timp real despre contractele de economisire-creditare incheiate. Numarul de telefon care poate fi apelat este 233.30.00-333. Serviciul este disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 si 18.00, cu posibilitatea extinderii programului in functie de volumul solicitarilor venite din partea clientilor. Raiffeisen Banca pentru Locuinte S.A. este prima banca din Romania infiintata potrivit Legii 541/2002, lege privind economisirea si creditarea in sistem colectiv pentru domeniul locativ. Potrivit actului constitutiv, Raiffeisen Bank Romania si Schwäebisch Hall-Germania detin fiecare cate 33,324% din actiuni, iar Raiffeisen Bausparkasse Austria detine alte 33,35% din participatii. Capitalul social al bancii este de 611,865 miliarde de lei. Produsul oferit de Raiffeisen Banca pentru Locuinte este in lei si presupune existenta unei perioade minime de economisire urmata de acordarea unui credit cu dobanda fixa de 6% pe an pentru activitati in domeniul locativ. Pe parcursul perioadei de economisire statul plateste o prima de 30% din depunerile anuale, prima care nu poate depasi insa, cuantumul unui salariu lunar mediu brut pe economie comunicat de Institutul National de Statistica la finele anului. Imprumutul va fi acordat in lei, iar dobanda va fi fixa pe toata perioada creditului indiferent de fluctuatiile dobanzilor pe piata monetara. Mai mult, titularul unui contract de economisire-creditare va stii inca din momentul incheierii contractului care va fi rata de rambusare a creditului, intrucat ratele de economisire sunt egale cu ratele de rambusare a imprumutului obtinut. Canalele de distributie ale acestui produs sunt reteaua proprie de agenti – formata din cateva mii de persoane in acest moment -,sucursalele Raiffeisen Bank Romania, dar si alte companii cu care RBL are incheiate parteneriate.
Buna ziua1 am o vechime de 6 ani la banca pentru locuinte si am citit ca dupa 5 ani se restituie un bonus de 16% din comisionul de deschidere a contractului la divizarea contractului nu numai ca nu am primit acesti bani dar mi se mai cer! Nu inteleg consultanta germana nu este tot partenerul dumneavoastra in cnditiile in care nu aveti reprezentant pe Suceava? Va rog sa ma lamuriti daca se poate!
Sint client RBL
Banca mi_a comunicat ca ,contractul meu de economisire_creditare a ajuns la maturitate.Am urmat si realizat pasii indicati de banca si am ales sub indrumarea functionarilor bancii dvs. , sa dispun de economiile mele ,inclusiv a primei de stat(repartizata dar neincasata) utilizind sumele in scop locativ.Deoarece nu cunosc ce documente justificative trebuie sa depun in urma utilizarii deja a sumei de 15000 lei(suma indicata de functionarul bancii dvs.), in vederea incasarii primei de stat,am solicitat aceste informatii la filiala BUZAU , nu m_au lamurit, am sunat call center _02123333000 .dar invariabil robotul imi spune ca nu am acces la acest numar.ASADAR, CE DOCOMENTE JUSTIFICATIVE TREBUIE SA DEPUN ?