Generali Asigurari a anuntat astazi, printr-un comunicat remis la redactie, lansarea unei campanii de promovare a asigurarilor de viata, numita „E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor”, prin care incearca sa aduca in atentia romanilor importanta sigurantei financiare pe termen lung.

Acestia au subliniat ca, in comparatie cu alte state europene, Romania este in urma la acest capitol, asigurarile de viata avand o pondere de doar 20% din totalul politelor de asigurare emise, in timp ce in tari precum Franta sau Suedia, acestea reprezinta 70% din total.

Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie si se va derula pe TV si Internet, cu un buget total de 1.000.000 euro, valoare de rate card.

In paralel, in print va rula o campanie de promovare noului produs al companiei, EURO Garant15, asigurare de viata cu componenta investitionala in euro. Campaniile au fost realizate de agentia de publicitate Prospero si vor fi sustinute de o campanie dedicata de relatii publice, cu accent pe componenta de educatie financiara a romanilor, dezvoltata de catre agentia de consultanta in comunicare Free Communication.

„Este ingrijorator faptul ca piata de asigurari de viata din Romania este mult sub-dimensionata, daca facem comparatie cu celelalte tari europene. Inseamna ca romanii nu percep la adevarata valoare importanta componentei de protectie financiara. Pe de alta parte, Romania prezinta poate cel mai ridicat potential de crestere din Europa Centrala si de Est, specialistii estimand pentru 2008 o crestere de 20-25%. Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim argumentele necesare pentru ca romanii sa reflecteze mai mult asupra importantei acestui instrument financiar”, a declarat Ovidiu Racoveanu, Sef Serviciu Asigurari de Viata Generali Asigurari.

„Ne bucuram de sustinerea Grupului, care detine o experienta de peste 175 de ani in domeniu, fiind cel de-al treilea grup de asigurari din Europa, dupa veniturile din prime. Si in Romania, Generali Asigurari propune solutii de asigurari de viata verificate in timp si garantate de experienta. Ne dorim ca romanii sa constientizeze ca si ei se pot bucura de un viitor financiar sigur si stabil”, a comentat Racoveanu.

„Campania „E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor” vizeaza persoanele cu un stil de viata activ, din mediul urban, in egala masura barbati si femei, cu varsta cuprinsa intre 30 si 45 de ani, orientati catre valorile familiei. De aceea am ales TV-ul si Internetul ca mijloace de diseminare a mesajelor Generali. Campania se desfasoara sub sloganul corporate „Sub aripile leului”, care face trimitere la valorile de siguranta si orientare catre client ale companiei”, a explicat Daniela Dimitriu Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*