BRD – Groupe Société Générale s-a remarcat prin strategia incisiva de dezvoltare a segmentului de retail. In 2004, banca a deschis 42 noi agentii in cadrul unui program inovator de densificare a retelei de unitati. Lansat in octombrie 2004, proiectul BRD Express a definit un concept nou de agentie bancara in relatia cu clientii persoane fizice, care se bazeaza pe trei caracteristici-cheie : proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor, confortul clientului. Agentiile BRD Express beneficiaza de « ghiseul universal », care proceseaza toata gama operatiunilor curente prin proceduri de lucru simplificate, se mai arata in comunicat.
Printre actiunile care au contat ca argumente pentru acordarea acestui premiu s-au numarat infiintarea primei filiale bancare specializata in consumer finance – BRD Finance Credit de Consum, precum si lansarea celui mai popular serviciu de internet banking din Romania – BRD-Net.
Tendinta de crestere a activitatii bancii a fost confirmata in primul trimestru al anului 2005 de obtinerea unor rezultate financiare exceptionale. Banca a obtinut in primele trei luni ale acestui an un profit net de aproape 40 de milioane de euro. De asemenea, rentabilitatea fondurilor proprii (Return on Eauity) a fost in primul trimestru al acestui an de 42%.
BRD – Groupe Société Générale este cea mai importanta banca privata din Romania. Banca are peste 1.600.000 de clienti si opereaza o retea de peste 220 de unitati, totalul activelor fiind de aproximativ 3,6 miliarde EUR.