Incepand cu luna februarie, Libra Bank va crea propria retea de POS, vizand extinderea colaborarii sale cu diverse categorii de comercianti, se arata intr-un comunicat emis de banca. Libra Bank intentioneaza sa faciliteze accesul clientilor la plata cumparaturilor prin intermediul cardurilor bancare.
POS (Point-of-Sale) este un dispozitiv electronic folosit in aplicatiile comerciale, in magazine, hipermaketuri si alte tipuri de unitati. In dezvoltarea retelei si a facilitatilor oferite, Libra Bank are in vedere in mod prioritar segmentele sale principale de piata – profesiile liberale si IMM.
„Crearea retelei de POS Libra Bank are, in primul rand, avantaje pentru posesorii de carduri, care vor avea la dispozitie mai multe locatii comerciale unde le va fi acceptata modalitatea comoda si moderna de plata a cumparaturilor prin card bancar”, se arata in comunicatul bancii.
Acest sistem ii ajuta pe toti posesorii de carduri VISA si MasterCard, indiferent de banca emitenta, sa aiba acces la fonduri proprii chiar si cand nu au numerar asupra lor si, din acelasi motiv, le ofera un grad mai mare de siguranta personala.
La randul lor, beneficiaza de avantaje si comerciantii care implementeaza POS-urile Libra Bank, acestia putand realiza actiuni multiple: opereaza tranzactii acceptand si gestionand plati ale clientilor cu carduri de credit si debit, tiparesc chitante, mentin inventare, tiparesc rapoarte la schimbul de tura, deconteaza tranzactiile zilei. Totodata, comerciantii parteneri vor dobandi un plus de interes, incredere si incasari din partea clientilor noi si existenti care prefera sa achite cu card si isi vor imbunatati fluxul operational si financiar, cu diminuarea costurilor operationale si cresterea securitatii angajatilor.





