Inaintea Sarbatorilor de iarna, cateva dintre bancile care-si canalizeaza atentia catre sectorul de retail-banking au lansat pe piata oferte speciale, insotite de promotii. Practic, clientii aveau posibilitatea de a castiga, de la caz la caz, o dobanda mai mica, un comision redus, gratuitate pentru anumite produse/servicii aditionale, reduri de preturi si comisioane la cumparaturile cu cardul sau, pur si simplu, diferite cadouri din partea bancii. Doua oferte le-au batut pe toate. Astfel, cele mai mari banci din Romania – Banca Comerciala Romana si BRD-Groupe Societe Generale – au pus in joc campanii promotionale tentante si fara precedent in istoria post-decembrista a sistemului bancar romanesc. Analizand cele doua oferte, se poate observa ca BRD a reusit sa ia fata BCR-ului. Cel putin daca ne referim la premiile „aruncate pe masa” de cele doua banci si impactul pe care-l pot avea asupra clientilor. Campania BRD – „O mie de euro pe zi, o masina pe luna” – mizeaza pe tentatia cadourilor puse in joc, fapt ce ne da de inteles ca s-a urmarit atragerea masiva a clientilor catre ghiseele bancii. Daca avem in vedere si aspectul social al campaniei, la acest capitol BCR este mult peste BRD. Si asta deoarece campania BCR – „In lei we trust” (n.r. – Avem incredere in lei) are si o latura social-educativa, sprijinind moneda nationala in relatia cu celelalte valute.

Alegand BCR poti castiga 60 milioane lei

In perioada 15 decembrie 2004- 15 ianuarie 2005, BCR organizeaza campania de promovare a creditelor de consum in lei destinate persoanelor fizice. Astfel, persoanele fizice care au depus cererea de credit pentru unul dintre cele patru categorii de credite ce fac obiectul campaniei, respectiv Practic BCR (Credite pentru achizitionarea de bunuri pentru uz casnic si personal), Motor BCR (Credite pentru achizitionarea de vehicule), Divers BCR (Credite de trezorerie, nenominalizate), Maxicredit (Credit nenominalizat garantat cu garantii reale) in perioada 15 decembrie 2004 – 15 ianuarie 2005 si au utilizat creditul aprobat pana in data de 15 februarie 2005, participa la tragerea la sorti organizata de catre BCR in data de 28 februarie 2005. BCR ofera 5 premii constand in 5 carduri de debit alimentate cu cate 60 mil lei fiecare, valoare neta. Tragerea la sorti se va efectua la sediul BCR din Calea Victoriei nr. 15, sector 3, Bucuresti, conform regulamentului oficial al campaniei si legislatiei in vigoare, in data de 28 februarie 2005.

Alegand BRD poti castiga o mie de euro sau o masina

Incepand din 6 decembrie 2004 si pana pe 20 martie 2005, BRD – Groupe Société Générale le ofera clientilor posibilitatea de a castiga, pentru fiecare credit sau depozit in valoare de 1.000 de EUR, premii de 1.000 de euro in fiecare zi si un autoturism Renault Laguna in fiecare luna. Clientii pot participa la promotie prin achizitionarea unui pachet de produse bancare pentru consum sau economisire. Pachetul destinat consumului este format dintr-un credit pentru nevoi personale „Expresso”, de minimum 1.000 EUR sau 40.000.000 ROL plus un card (MasterCard Standard in euro, MasterCard Gold, Visa Classic in lei sau USD). Pachetul destinat economisirii este compus dintr-un depozit la termen constituit pe minimum trei luni, in valoare de cel putin 1.000 EUR/USD sau 40.000.000 ROL si un card (MasterCard Standard in euro, MasterCard Gold, Visa Classic in lei sau USD). Daca clientul detine deja unul dintre cele doua pachete, el se califica automat pentru aceasta promotie. In plus, cu cat creditul sau depozitul va fi mai mare, cu atat sansele de castig vor fi mai mari. De exemplu: in cazul unui depozit sau credit de 2.000 EUR, clientul va fi inscris de doua ori pe lista participantilor, daca depozitul sau creditul sunt in suma de 3.000 EUR, clientul va fi inscris de 3 ori etc. Castigatorii promotiei vor fi stabiliti in cadrul unor extrageri saptamanale, efectuate de o firma specializata, si vor fi anuntati zilnic pe posturile de televiziune, inainte de stirile de la ora 19:00, incepand cu 24 decembrie 2004.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*