Sa incepem cu ce a fost mai frumos:

De ziua femeii, un card de credit umanitar

Viata, zambet, speranta, viitor. Cuvinte simple, dar cu o mare incarcatura emotionala. Cuvinte ale caror semnificatii le percepem altfel atunci cand nori negri se abat asupra noastra. Iar viata noastra, a femeilor este umbrita adesea de amenintarea cancerului la san.

Fiecare dintre noi are o mama, o sora, o prietena, o colega care a dus sau duce una dintre cele mai grele batalii. De multe ori ne-am intrebat cum am putea sa le ajutam. O vorba, un zambet, o imbratisare sau simpla noastra prezenta au tinut adesea moralul acestor femei ridicat.

Insa nu putem, fizic, sa fim alaturi de milioanele de femei care lupta, in fiecare zi, pentru viata lor. Nu vom reusi niciodata sa le intindem o mana de ajutor tuturor acelora care au nevoie de incurajarea de a merge mai departe. Mai mult. Sustinerea noastra trebuie sa inceapa cu mult inaintea declansarii bolii.

Fiecare dintre noi se poate afla la un moment dat de partea cealalta. Sprijinirea cercetarilor asupra cancerului mamar, a educatiei, a depistarii bolii in faza incipienta se afla insa in puterea noastra. Depistarea bolii in Romania se afla la un nivel foarte scazut, doar 5 %, fata de 60 % in Europa, lucru ce ar trebui sa ne dea de gandit. Sau sa ne determine sa ne implicam.

Euroline Retail Service a lansat astazi, 8 martie, primul card de credit umanitar: Euroline Style, in parteneriat cu Campania Fashion Targets Breast Cancer- Moda tinteste cancerul mamar-.

Poate ca de multe ori ne-a parut rau atunci cand am cheltuit o mica avere pentru o rochie de firma, o geanta extravaganta sau o pereche de pantofi cum numai in prezentarile marilor case de moda am vazut.

Lucrurile se schimba cu un card EuroLine Style. Folosit la cumparaturi, cardul iti ofera posibilitatea de a sprijini in mod automat si activ lupta impotriva cancerului la san. De fiecare data cand folosesti cardul, in orice locatie din Romania, un procent merge catre aceasta cauza. “ Moda tinteste cancerul” beneficiaza de 0,15 % din tranzactie, iar 10 % din comisionul anual de administrare a cardului se indreapta spre aceeasi tinta.

Fiecare femeie, dar nu numai, pentru ca acest card poate fi la fel de bine folosit si de un barbat, poate ajuta astfel o alta femeie. Iata cum cauza umanitara se impleteste cu cea comerciala, ceea ce conteaza in fapt fiind doar rezultatul final: salvarea de vieti. Iar parerile de rau pentru banii cheltuiti palesc atunci cand stii ca un licar de speranta se aprinde in ochii unei alte femei.

Cardul EuroLine Style permite accesul la oferte speciale si reduceri de pana la 20 %, prin colaborarea cu firme de prestigiu din domenii ca: fashion, make-up, servicii de baby sitting si organizari de petreceri, consultatii si investigatii medicale.

Suma donata campaniei ce lupta impotriva cancerului la san creste cu fiecare cumparatura efectuata prin cardul EuroLine Style.

EuroLine Style- Date tehnice:

Taxa anuala: 40 RON

Dobanda: 26,9 %

Taxa de emitere: 20 RON

Taxa de extragere numerar ( bancomatele BancPost): 2,5 % (minim 9 RON)

Tripla functionalitate: plata la comercianti, retrageri de numerar, cumparaturi in rate

Perioada de gratie: pana la 50 de zile

Suma minima de plata: 3 % in fiecare luna

Lichiditati: prin cele 170 de sucursale si 500 ATM-uri BancPost

Euroline Retail Service, emitatorul cardului de credit EuroLine Style, impreuna cu BancPost , fac parte din grupul financiar EFG Eurobank Ergasias. Eurobank este lider in serviciile bancare de retail din Grecia.

Euroline Retail Service este lider in Romania in emiterea cardurilor de credit. “ Vrem sa ne folosim experienta si cunostintele acumulate in domeniul financiar, pentru a implca cat mai multi oameni- nu numai femei- in sustinerea acestei cauze umanitare. Cardul de credit EuroLine Style este un instrument care ofera oamenilor posibilitatea sa-i ajute pe altii, fara a face nici un efort” a declarat Philippos Karamanolis, directorul executiv pentru creditele de consum BancPost.

Fashion Targets Breast Cancer a fost initial reactia industriei mode din SUA la problema cancerului mamar. Numele si simbolul campaniei au fost create de Ralph Lauren.

Campania este sustinuta de creatori de moda cunoscuti si supermodele internationale: Naomi Campbell, Kate Moss, Claudia Shiffer, Gisele Bundchen, Cindy Crawford, Linda Evangelista, Eva Herzigova.

Pana in prezent s-au strans peste 30 mil. USD din vanzari de tricouri, accesorii si produse, bani care au fost folositi pentru dezvoltarea tehnicilor de depistare timpurie a cancerului mamar, pentru mamografii gratuite.

De la lansarea din 1994, campania a fost derulata in 11 tari de pe 5 continente: SUA, Marea Britanie, Canada, Australia, Brazilia, Grecia, Cipru, Japonia, Irlanda, Turcia, Spania.

Clientele Piraeus Bank au primit flori

Piraeus Bank Romania a sarbatorit ziua de 8 Martie oferind peste 3000 de flori atat doamnelor si domnisoarelor care trec pragul sucursalelor, cat si celor aflate in trecere prin dreptul acestora, ne-a anuntat banca, prin intermediul unui comunicat de presa.

Angajatii bancii si chiar managerii sucursalelor vor darui frezii, lalele si zambile, flori care simbolizeaza prietenia, dragostea si continuitatea.

Aflata la prima initiativa de acest fel, Piraeus Bank Romania doreste sa arate clientilor sai ca este intotdeauna alaturi de ei si ca orice sarbatoare este un prilej de bucurie.

Urmand linia initiata pana acum prin toate campaniile lansate si prin produsele competitive oferite, Piraeus Bank Romania dovedeste ca acorda o atentie speciala tututor clientilor si potentialilor sai clienti.

In incercarea de a fi cat mai aproape de clientii sai, Piraeus Bank Romania le ofera acestora credite extrem de avantajoase, o gama completa de produse si servicii bancare, asigurandu-le in acelasi timp consultanta permanenta. Politica bancii este orientata deopotriva spre segmentul de Retail – persoane fizice si Intreprinderi Mici si Mijlocii, cat si pe segmentul Corporate. Creditele ipotecare si imobiliare, creditele de refinantare si de consum, solutiile de economisire, cardurile VISA sau solutiile integrate de finantare a IMM-urilor sunt doar cateva dintre produsele competitive ale bancii, se mai arata in comunicat.

Nici macar 8 martie nu poate fi o zi perfecta

Ai un card destul de inteligent. Platesti cu el la comercianti, retragi numerar, iti incasezi salariile si primele, iti achiti facturile. Iti este de mare ajutor. Dar uneori, mai oboseste si el si-ti face diverse probleme. Exact atunci cand iti este lumea mai draga. Ce faci insa atunci cand nu-ti poti folosi cardul, iar calendarul mai arata si data de 8 martie? E ziua ta, a femeii, iar cardul iti este indispensabil mai ales in aceasta zi. Vrei sa-ti faci singura un cadou, dar pentru asta ai nevoie de card. Si tocmai in aceasta zi, nu-ti poti folosi cardul!

Inca nu s-a inventat cardul care sa stie ca, macar in zilele cele mai importante, sa functioneze ireprosabil. Ai insa o speranta. Serviciul de asistenta carduri al bancii la care ai ales sa-ti fie emis cardul. Stii ca pentru orice banca relatia cu clientii este prioritara. Serviciile de calitate, rezolvarea urgenta a problemelor sunt fundamentale.

Asadar suni la serviciul de asistenta carduri pentru ca situatia sa fie remediata.

Acelasi lucru la facut si o doamna care are un card Bancpost. A sunat, si nu de 2 ori ca sa parafrazam celebrul film “ Postasul suna intotdeauna de 2 ori”. A sunat la numarul 408.50.50, la serviciul de asistenta carduri Bancpost de mult mai multe ori. Cam de atatea ori de cate poti suna in decursul a 60 de minute. La capatul celalalt, nimeni.

Neasteptandu-se la o asemenea “ tratatie”, chiar daca toate calendarele arata, repet, 8 martie, doamna respectiva ne-a sunat si pe noi. Si mai departe, am devenit noi cei care au mers mai departe. Sau, mai exact, am sunat mai departe. Am ales astfel, la intamplare, cateva banci si am sunat la serviciile de asistenta carduri.

La Bancpost, cum spuneam, doamnele sunt tratate regeste. Este vorba desigur despre doamnele care lucreaza la serviciul de asistenta carduri, nu despre simplele cliente. Dar oare Bancpost-ul are doar doamne care lucreaza la serviciul de asistenta? Intelegem ca acestea au primit liber sau au avut un program mai scurt de 8 martie sau poate au primit in dar o petrecere. Dar domnii? Cum ramane cu domnii? La Bancpost nu lucreaza decat doamne?! Sau domnii sunt tratati ca si doamnele?! Adica cu liber. 8 martie a devenit cumva un fel de sarbatoare nationala?

Daca aveti un card emis la BRD sau la Raiffeisen, trebuie sa stiti ca serviciul de asistenta carduri este functionabil, chiar daca astazi este 8 martie. La cele 2 numere de telefon: 320.95.16 pentru BRD si 323.95.42 pentru Raiffeisen, ni s-a raspuns in mod prompt. Iar la capatul firului se aflau chiar doamne.

Din cele 2 numere de telefon pe care BCR le are alocate pentru serviciul de asistenta carduri: 311.10.01 si 311.02.16, doar la unul ni s-a raspuns. Al doilea. Primul a sunat ocupat. Si asta de fiecare data, la fiecare dintre cele 10 incercari ale noastre. Probabil ca unul a fost considerat suficient. Sa speram ca daca ati avut probleme cu cardul, ati stiut ambele numere de telefon.

Uitasem un amanunt. Deloc nesemnificativ: Serviciul de asistenta carduri trebuie sa fie disponibil 24 de ore, 7 zile din 7.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*