“De aproximativ 10 ani reprezint bancile in relatia cu IMM-urile. Initial am fost in ipostaza de ofiter de credite cu care intreprinzatorii se intalneau in scursalele bancilor, iar ulterior am avut diverse functii de conducere in cadrul bancilor tot in acest domeniu. Experienta aceasta o folesc acum pentru a va prezenta, spunand lucrurilor pe nume, cum au vazut bancile relatia cu IMM-urile inainte de criza si cum o vad acum. Cu alte cuvinte, ce s-a schimbat in relatia banci – IMM si cum arata acum noile produse de creditare”, spune George Ciobanasu (foto), director general ajunct la Banca Comerciala Carpatica.

“Ce voiau sa vada bancile la un IMM inainte de criza? Cresteri exponentiale in vanzari, pentru ca asta se intampla tuturor firmelor de succes, cu cresteri neintrerupte, cu doua sau chiar trei cifre anual. Bancherii voiau sa vada ca antreprenorul pune accent pe cresterea fortei de vanzari, pe cresterea calitatii oamenilor din echipa de vanzari. Totodata incercam sa gasim in situatiile financiare ale unui IMM elemente ce evidentiau nevoia de capital de lucru pentru sustinerea vanzarilor si justificarea investitiilor. Asa lucram cu IMM-urile inainte de criza”, spune Ciobanasu, intr-un interviu acordat Bancherul.ro (VEZI toata stirea)

Cum arata noile produse de finantare pentru IMM-uri

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*