Stiai ca nu trebuie sa mergi pana la banca si acolo, eventual, sa astepti la coada pentru a efectua operatiuni bancare uzuale? Toate acestea le poti face si prin telefon sunand la serviciul de call-center al bancilor. Prin telefon iti poti consulta soldul(valoarea) contului curent, poti face plati si transferuri, schimburi valutare sau chiar sa infiintezi un depozit.
Ultima banca ce anunta imbunatatirea serviciului de call center este MKB Nextebank, care adauga facilităÅ£ii de tranzacÅ£ionare. Astfel, clienÅ£ii care îşi activează serviciul NexteCall pot realiza operaÅ£iuni bancare direct prin telefon.
NexteCall, serviciul de call center al MKB Nextebank, permite obÅ£inerea de informaÅ£ii privind conturile ÅŸi toate celelalte produse ÅŸi servicii deÅ£inute de clienÅ£ii băncii, precum ÅŸi efectuarea de plăÅ£i, transferuri în lei, schimburi valutare, modificarea limitelor de tranzacÅ£ionare pentru carduri ÅŸi constituirea de depozite la termen.
Serviciul este apelabil de luni până vineri, între orele 8:00 ÅŸi 20:00, la numerele de telefon 0 800 410 310 (apelabil gratuit din toate reÅ£elele naÅ£ionale) ÅŸi 031 403 91 17 (apelabil din orice reÅ£ea naÅ£ională sau internaÅ£ională).
“Strategia MKB Nextebank are la bază dezvoltarea permanentă a produselor ÅŸi serviciilor moderne, adresate clienÅ£ilor dinamici, aflaÅ£i în căutare de soluÅ£ii personalizate. Astfel, îmbunătăÅ£irile aduse serviciului NexteCall prin extinderea gamei operaÅ£ionale reprezintă un pas firesc în dezvoltarea unui parteneriat eficient ÅŸi de încredere cu clienÅ£ii noÅŸtriâ€, a declarat Anca Mitrică, Director Executiv Business Management al MKB Nextebank.
NexteCall, alături de NexteOnline ÅŸi NexteMobile, reprezintă gama de canale alternative moderne de banking, puse la dispoziÅ£ie clienÅ£ilor săi de către MKB Nextebank.