La sfarsitul lunii iunie, BRD – Groupe Société Générale avea o retea de 257 de unitati si numara 1.645.000 de clienti activi persoane fizice si juridice. De asemenea, se precizeaza in comunicat, in ciuda scaderii sensibile a marjelor, profitul net a crescut cu 97% fata de prima jumatate a anului trecut, ridicandu-se la 304 milioane de lei (3.039 mld lei vechi). Datorita unui control eficient al cheltuielilor generale, rezultatul brut din exploatare este de 375 milioane lei (3.749 mld lei vechi), in crestere cu 49% fata de aceeasi perioada a anului 2004.
Conform comunicatului de presa, aceste rezultate bune au permis cresterea rentabilitatii fondurilor proprii, care se ridica acum la 43%, in timp ce productivitatea se imbunatateste si ea, coeficientul de exploatare (cheltuieli generale / Produs Net Bancar) scazand cu 8 puncte pana la 43%.
« Aceste rezultate confirma din nou pertinenta orientarilor strategice ale BRD – Groupe Société Générale si traduc progresele realizate in materie de oferta comerciala si de calitate a serviciilor. Pe de alta parte, politica de densificare a retelei a avut rezultatele scontate asupra maririi fondului de comert atat pe piata persoanelor fizice, cat si pe cea a IMM-urilor. Semestrul al doilea va fi in mod inevitabil influentat de recentele masuri luate de BNR, insa suntem increzatori in realizarea obiectivelor noastre anuale », a declarat Patrick Gelin, Presedinte – Director Général al BRD – Groupe Société Générale.
Raportul semestrial al BRD – Groupe Société Générale este disponibil pentru public si investitori pe site-ul web al bancii : www.brd.ro. Copii ale raportului semestrial pot fi obtinute, la cerere, si la sediul central al BRD – Groupe Société Générale, situat in Bulevardul Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucuresti.