Ultimul asociaza notiunea de rate cu cea de credite de nevoi personale si este valabil in reteaua Flanco pana la 23 Aprilie 2006. Clientii pot achizitiona in rate bunuri de folosinta indelungata, avand posibilitatea sa beneficieze si de un imprumut „cash” in valoare de pana la 30% din valoarea bunurilor, dar nu mai mult de 500 de RON.
Primele 3 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru Credisson o perioada de
dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de
consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.
Volumul creditelor acordate de Credisson in retelele partenerilor sai a atins in
primele 3 luni ale anului 2006 suma de 30 milioane Euro, reprezentand o crestere de 37% in raport cu volumul inregistrat in perioada similara a anului 2005.
„In conditiile unui mediu concurential mai puternic am reusit sa crestem substantial atat veniturile, cat si portofoliul de produse oferite. Primele luni ale acestui an au fost marcate de mentinerea ritmului de crestere a retelei de puncte de lucru, de la 200 de unitati la inceputul lui 2005 la 800 de unitati in acest moment, acoperind aproximativ 150 de centre urbane. Credisson va continua strategia de dezvoltare, atat a portofoliului de produse competitive, cat si a retelei operative. Know-how-ul si renumele grupului Cetelem in domeniul creditelor de consum, dublate de experienta
Credisson pe piata romaneasca vor contribui cu siguranta la atingerea acestui
obiectiv”, a adaugat Daniel Boaje, Vicepresedintele si Directorul de Operatiuni al societatii Credisson.





