ASCENTA, divizia de consultanta si servicii IT a Grupului Softwin, va realiza pana la sfarsitul lunii februarie o extensie a solutiei software pentru managementul creditarii la Credit Europe Bank, se arata intr-un comunicat al companiei.
Noile module vor permite automatizarea proceselor de creditare pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii, pe baza scorurilor obtinute de fiecare client.
Aplicatia pentru procesul de aprobare a creditelor a fost implementata de ASCENTA in sistemul informatic al bancii in perioada aprilie – octombrie 2007.
Extensia care urmeaza sa fie integrata in solutia livrata are ca scop acoperirea unor noi nevoi de business. Solutia implementata este usor configurabila, avand la baza platforma IBM Content Manager.
“Finantarea IMM-urilor este o activitate costisitoare daca nu creezi procese de lucru automatizate. Ca urmare a acestei realitati, Credit Europe Bank (Romania) S.A. a dezvoltat si urmeaza sa lanseze un nou Model de Decizie de Creditare pentru IMM-uri, bazat pe o noua abordare, in care sunt centralizate toate interactiunile clientului privind aprobarea dosarelor de credit. Acest proiect are ca finalitate eficientizarea activitatilor legate de relatia bancii cu clientii IMM. Asta inseamna birocratie mai putina, simplitate in evaluarea dosarelor, garantii flexibile si corelate cu riscul clientului, timpi de raspuns mai scurti, avantaje pe care clientii nostri le vor simti in curand’, a declarat Dl. Mustafa CAVUSOGLU, Director Departament de Marketing IMM-uri, Credit Europe Bank.
In conformitate cu strategia de dezvoltare a bancii, sistemul informatizat va face ca procesul de acordare a creditelor sa ia in considerare nevoile clientilor, precum si puterea financiara a acestuia, bunurile si capacitatea totala a companiei. Procesele vor fi mai usor de controlat, iar riscul operational va fi diminuat fata de operatiunile standard. Aplicatia permite un nivel inalt de comunicare intre angajati, iar informatiile circula mai simplu de la un utilizator la altul.