Luni, 13 octombrie, BCR Asigurari inaugureaza serviciul Contact Center, menit sa urgenteze si sa simplifice procesul de avizare a daunelor si programare in vederea efectuarii constatarilor.
Clientii BCR Asigurari pot apela acest serviciu pentru a anunta orice fel de dauna, indiferent de llocul in care s-a produs evenimentul, la unul din cele doua numerele de telefon 0800-800-551, de tip telverde, apelabil gratuit din orice retea de telefonie fixa si mobila, si 021.360.01.06.
In urma discutiei, operatorul Contact Center va efectua programarea in vederea constatarii. Serviciul va functiona cu ajutorul unui soft ce permite recunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor, si astfel nemultumirea clientilor.
“Serviciul de Contact Center reprezinta componenta cea mai vizibila din cadrul unei strategii mult mai complexe, care vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare”, a declarat Mihai Tecau, Presedintele BCR Asigurari.
“Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum, cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari” a adaugat Presedintele BCR Asigurari.
Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.