Daca alegi sa intri in posesia unui card „Credisson BT”, trebuie sa te prezinti cu aceste documente completate la birourile societatii de creditare, unde vei fi consiliat pentru completarea aplicatiei. Dosarele sunt trimise apoi la Banca Transilvania, care analizeaza documentele primite si ia decizia asupra oportunitatii emiterii unui card pentru solicitant. Daca „trece testul”, clientul va primi acasa – prin posta – cardul, urmand sa mearga la unitatea bancii pentru a-l activa. In prima etapa a derularii proiectului, pachetul de produse va fi disponibil in sapte orase pilot: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Brasov, Timisoara, Oradea si Ploiesti. Faza a doua de dezvoltare a acestui proiect va cuprinde marirea ariei geografice, dezvoltarea cardurilor oferite consumatorilor si crearea unui sistem logistic necesar pentru o distributie a cardurilor la nivel national.

Cardul de credit este destinat persoanelor fizice, cu cetatenia romana, care sa aiba 18 ani impliniti, cu un venit net cert cu caracter permanent, mai mare de 100 de euro. Instrumentul de plata are utilizare internationala. Banca Transilvania va bonifica, la sfarsitul fiecarei luni, contul de card al clientului, cu 0,1% din valoarea alimentarilor facute in contul de card. VISA CLASSIC Credisson BT are o perioada de gratie de pana la 55 de zile. In acest interval nu se calculeaza dobanzi, astfel: in luna curenta in care clientul incepe sa utilizeze cardul si lunile in care, intre data de 1 si 25, a fost achitata cel putin o data, integral, linia de credit utilizata pana la sfarsitul lunii precedente. Rambursarea trebuie facuta in intervalul amintit, timp in care trebuie achitata valoarea de cel putin 20% din creditul utilizat. Limita de credit este intre 300 si 2.500 euro, echivalent in lei. Despre dobanda… nimic in cifre… doar faptul ca aceasta va fi – dupa spusele reprezentantilor celor doua institutii de credit – „avantajoasa”.

Cardul de debit, emis fie sub sigla VISA, fie sub semnul MasterCard, este destinat clientilor care, din diferite motive, nu s-au incadrat criteriilor necesare pentru cardul de credit sau doresc, pur si simplu, un card de debit. Si pentru acest tip de card, posesorii vor fi bonificati de BT cu 0,1% la fiecare alimentare a contului de card. Comisioanele vor fi zero pentru cumparaturi si la retragerea de numerar de la bancomatele BT.

Robert C. Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania: „Lansam astazi cel de-al treilea card co-branded, BT avand in portofoliul sau alte doua produse de acest gen, Visa Electron Maxishop si Euro<26. Experientele avute de BT pana acum in acest sens denota faptul ca un produs co-branded este un pas inaintea pietei. Reprezentand produsul finit al unui proiect in care sunt implicate institutii diferite, acesta raspunde cererii unui segment important de piata. Sunt sigur ca noul produs, cardurile Credisson BT, este asteptat de clienti". Florin Andronescu, CEO Credisson International: "Din perspectiva consumatorilor, cardurile co-brandate Credisson BT vor fi foarte atractive prin prisma atuurilor lor intrinseci, dar si prin asocierea a doua marci cu foarte buna notorietate pe piata: Banca Transilvania si Credisson, specialistul de credite de consum. Cum numarul cardurilor co-brandate este in crestere in Romania, lansarea unui asemenea produs presupune nu numai creativitate, ci si o foarte atenta proiectare a lui". BT are o cota de piata de 3% in sistemul bancar, iar Credisson - 20% in domeniul creditarii consumului Banca Transilvania a avut un an peste asteptari, dupa cum declara si directorul de retail banking BT, Utku Ogrendil. Banca a realizat in 2004 un profit brut de 756,9 miliarde lei, mai mare cu 35,8% fata de anul anterior si cu 3,68% mai mare decat profitul bugetat initial. BT detine un portofoliu de aproximativ 600.000 de clienti si avea la 31 decembrie 2004 un volum total de credite de 14.368,2 miliarde lei, dintre care 40% pentru persoane fizice. Banca a emis, pana in prezent, 477.000 de carduri, detinand o cota de piata de 7,8%, in crestere cu peste 2,5 puncte procentuale fata de ianuarie 2004. "In acest an, vom initia un plan agresiv de dezvoltare pe segmentul de retail banking, prin implementarea unui concept modern de , flexibilitate si standarde inalte”, a mentionat Utku Ogrendil. Reteaua teritoriala a Bancii Transilvania este in prezent formata din 116 sucursale si agentii, pentru anul curent urmand a fi deschise alte 50 de unitati. Din martie 2005, banca va lansa un nou produs de Internet Banking. La randul sau, cel de-al doilea partener – Credisson International – a realizat in 2004 o cifra de afaceri de 105 milioane de euro. Compania de creditare are un portofoliu de aproximativ 700.000 de clienti si detine o cota de piata de 20% in domeniul creditarii consumului.

PS – Inca nu am reusit sa ne dumirim cum e cu noul calcul matematic „1+1=3″… Se refera la regimul castigurilor viitoare ale celor doua institutii sau este vorba de faptul ca cei doi parteneri au lansat trei carduri co-branded (sic!)?! Vorba domnului Utku Ogrendil: „Ambii parteneri trebuie sa castige”! Si pentru asta, Banca Transilvania si Credisson si-au propus sa emita, in 2005, 40.000 de carduri co-branded „Credisson BT”.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*