Carrefour, leader pe formatul de hypermarket in Romania, a realizat in 2007, cu 11 magazine deschise la finele anului, 866 milioane de Euro, reprezentand o crestere de +42,2% fata de 2006, se arata intr-un comunicat al companiei.

In 2006, cifra de afaceri a fost de 608.9 milioane de euro.

Pe site-ul Carrefour international (carrefour.com), cifra de afaceri indicata pentru Romania pentru 2006, 536 milioane de Euro, se refera numai la perioada martie-decembrie 2006, adica 10 luni calendaristice, activitatea din Romania fiind integrata 100% numai din luna martie 2006.

Aceasta cifra, de 866 de milioane de euro, confirma faptul ca strategia aplicata de Carrefour in Romania, este pe placul consumatorului din aceasta tara : principiul de “totul sub acelasi acoperis” la cel mai bun raport calitate pret, o gama larga de produse adaptata pietei, inclinarea catre inovatie, modernitatea, calitatea produselor si servicii din cele mai complete.

In 2007, am avut deschise magazinele, astfel:
– 7 magazine deschise 12 luni complete
– 1 magazin deschis din august pana-n decembrie – Unirii, in Bucuresti, din 1 august
– 2 magazine de la mijlocul lunii octombrie – Iasi si Cluj, din 10 si 12.10
– 1 magazin de la mijlocul lunii decembrie – Braila, din 13.12

Pentru 2008, am anuntat deja 6 noi deschideri de hypermarketuri: Suceva, Arad, Oradea, Pitesti, Iasi – un al 2lea magazin si Vitan – in Bucuresti.

In plus, cumpararea lantului de supermarketuri Artima, in 2007 este acum in curs de validare de catre Consiliul Concurentei. Artima detine in prezent 21 de magazine, majoritar situate in zona de vest a tarii.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*