„Odata cu consolidarea marcii noastre, consideram ca putem sa oferim clientilor mai multe modalitati de a se diferentia pe o piata din ce in ce mai aglomerata”, spune Larry Flanagan, executive vice president si chief marketing officer, Global MasterCard International. „Datorita noului design propus de MasterCard, institutiile financiare membre au o si mai mare libertate si mai mult spatiu necesar pe produs, astfel incat sa-si atinga obiectivele si scopurile.”
Despartind marca MasterCard de holograma si eliminand caseta de demarcatie din partea dreapta a cardului, care reunea marca si holograma, se elibereaza 10,5% din suprafata cardului, un plus de spatiu care poate fi folosit de emitent. Ca rezultat, institutiile financiare pot mai usor sa faca schimbari de impact in ceea ce priveste culoarea, forma si design-ul.
In informatia de presa se mai precizeaza ca noul design al cardurilor nu va inlocui variantele deja existente. Design-ul MasterCard actual va continua sa fie disponibil pentru toate institutiile financiare membre MasterCard. Acestea pot alege sa emita carduri care au marca si holograma pe partea dreapta jos sau sus a cardului, sau o varianta a noului design cu sigla MasterCard pe partea din fata si cu holograma pe verso.
Caracteristicile de securitate vor continua sa includa litere vizibile in infrarosu, spatiu pentru semnatura permanenta si printarea in spatiu separat a ultimelor 4 cifre din numarul de cont plus codurile CVC2. Acestea vor ramane cerintele standard pentru toate formatele de carduri MasterCard.
„Intelegem ca fiecare dintre clientii nostri este diferit si ca are nevoi unice”, spune Flanagan. „De aceea am creat o abordare cu multiple variante. Astfel, acestia pot sa personalizeze, sa individualizeze sau sa diferentieze produsele lor.”
Noul design al cardurilor este disponibil pentru toate programele de card MasterCard.
Despre MasterCard Incorporated
MasterCard Incorporated este una dintre principalele companii globale de solutii de plata, oferind o varietate de servicii inovatoare in sprijinul activitatii membrilor sai – programe de plata, instrumente de credit, de acces la depozite sau cash electronic. MasterCard, prin intermediul principalei sale subsidiare MasterCard International Incorporated, dispune de un set de marci de carduri de plata recunoscute si acceptate in intreaga lume, din care fac parte MasterCard®, Maestro® si Cirrus®, si deserveste institutii financiare, companii si consumatori din peste 210 tari si teritorii. Campania MasterCard Priceless® este acum prezenta in 105 de tari si tradusa in 48 de limbi, oferind marcii MasterCard o imagine si o extindere globala. Pentru mai multe informatii vizitati www.mastercardinternational.com.