MasterCard Europe a inregistrat pe plan local, la sfarsitul trimestrului trei din 2005, 3,5 milioane de carduri sub siglele MasterCard si Maestro, se arata intr-un comunicat de presa al companiei. Volumul tranzactionat, calculat in perioada 1 octombrie 2004 – 30 septembrie 2005 a fost de 5,39 miliarde de USD.

„Am incheiat trimestrul al treilea din 2005 cu rezultate foarte bune pe debit, dar mai ales pe credit”, spune Denisa Mateescu, General Manager Southeastern Countries, MasterCard Europe. „Segmentul de credit a dat semne de crestere rapida inca din perioadele anterioare, atat ca numar de carduri emise, dar mai ales ca volum tranzactionat, pentru ca in acest trimestru sa inregistram cresteri de aproape 100% a volumului brut.”

Cardurile sub sigla Maestro erau in numar de 3.014.030 la 30 septembrie 2005, in crestere cu 4,1% in comparatie cu perioada similara din 2004. Numai pentru aceasta marca, volumul tranzactionat, calculat in perioada 1 octombrie 2004 – 30 septembrie 2005, a fost de 4,72 miliarde de USD. In trimestrul al treilea din 2005, volumul brut al tranzactiilor pe carduri Maestro a fost de 1,29 miliarde de USD in crestere cu 34,2% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

La sfarsitul trimestrului trei din 2005 se inregistrau 520.000 de carduri MasterCard, in crestere cu 54,5% fata de aceeasi perioada a anului 2004. Volumul brut al tranzactiilor, calculat in perioada 1 octombrie 2004 – 30 septembrie 2005 a fost de peste 674 milioane de USD, numai in trimestrul al treilea, acesta a fost de 202 milioane de USD, ceea ce reprezinta o crestere cu 81,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

„Cresterile in privinta cardurilor de credit sunt justificabile din moment ce piata a ajuns la un anumit nivel de dezvoltare si ne dorim sa trecem la noi etape. Rezultatele inregistrate sunt un indiciu clar ca acum vorbim de un numar semnificativ de consumatori care efectueaza tranzactii a carui volum nu este deloc de neglijat”, adauga Denisa Mateescu.

Din ce in ce mai multi comercianti accepta acum cardurile la plata, la sfarsitul lunii septembrie 2005, posesorii de carduri puteau efectua tranzactii cu cardurile lor MasterCard la aproape 30.000 de locatii de acceptare la comercianti.

„Anul acesta va insemna consolidarea segmentului cardurilor de credit pe piata locala. Pentru ca impreuna cu partenerii nostri bancile ne pregatim deja sa lansam si mai multe carduri de credit standard, premium sau co-branded care vor incorpora o serie de avantaje tot mai atragatoare pentru consumatori”, mai spune Mateescu.

Datele din acest comunicat de presa sunt predictive. Desi MasterCard considera ca asteptarile sale sunt bazate pe presupuneri rezonabile, nu poate garanta ca obiectivele sale vor fi atinse. Factorii importanti care ar putea determina ca rezultatele reale sa difere de informatiile predictive incluse in acest comunicat de presa sunt: conditiile politice si economice globale, abilitatea MasterCard de a-si indeplini obiectivele strategice, performantele institutiilor financiare membre MasterCard si natura relatiilor de afaceri dintre MasterCard si aceste institutii, competitia in crestere la nivel global din industria de plata, succesul campaniei de publicitate MasterCard, sponsorizarile, initiativele legate de promovare si de acceptarea la comercianti, siguranta sistemelor de procesare a tranzactiilor MasterCard, abilitatea MasterCard de a se adapta trend-urilor industriei prin programe de plata si tehnologie inovatoare, hotararile privind anumite proceduri legale si schimbarile din piata si alti factori de risc care sunt enumerati in Raportul Anual MasterCard Incorporated la Forum 10-K. MasterCard se dezice de orice obligatie de a revizui orice fel de informatii predictive.

Datele din acest comunicat de presa sunt furnizate de catre institutiile financiare membre MasterCard International Incorporated si companiile afiliate MasterCard si pot fi revizuite si imbunatatite de membri, dupa ce au fost facute publice. In plus, anumite date referitoare la conturi si carduri reflecta schimbarile de rutina din portofoliul bancilor si alte activitati care pot duce la supra-aprecierea rezultatelor in anumite circumstante.

Informatiile exprimate in dolari sunt calculate aplicandu-se o rata de schimb valutara locala pentru fiecare moneda locala in care volumele MasterCard, Maestro si Cirrus sunt raportate.

Despre MasterCard Incorporated

MasterCard Incorporated este una dintre principalele companii globale de solutii de plata, oferind o varietate de servicii inovatoare in sprijinul activitatii clientilor sai – programe de plata, instrumente de credit, de acces la depozite sau cash electronic. MasterCard prin intermediul MasterCard International Incorporated administreaza de un set de marci de carduri de plata recunoscute si acceptate in intreaga lume, din care fac parte MasterCard®, Maestro® si Cirrus® si deserveste institutii financiare, companii si consumatori din peste 210 tari si teritorii. Campania MasterCard Priceless® este acum prezenta in 105 tari si tradusa in 48 de limbi, oferind marcii MasterCard o imagine si o extindere globale. Pentru mai multe informatii vizitati www.mastercardinternational.com.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*