Clientii RBL pot apela numarul de telefon 233.30.00-333 si pot obtine diferite informatii ca de exemplu consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, modificari ulterioare care pot surveni in situatia contractelor sau informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare. Serviciul este disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 si 18.00, existand insa posibilitatea prelungirii programului. „Prin serviciile pe care le oferim incercam sa fim cat mai aproape de clientii nostri. Prin insusi conceptul lui, produsul vandut de Raiffeisen Banca pentru Locuinte presupune o relatie directa de lunga durata intre client si banca asa ca ni s-a parut normal ca inca de la inceput clientul nostru sa stie ca are pe cine se baza si, mai mult, ca poate afla in orice moment informatii despre contractul sau fara a se mai deplasa la banca. Oricum serviciul de tip call-center pe care il promovam inca din primele noastre luni va fi urmat in cel mai scurt timp si de alte mijloace de comunicare rapida, strategia noastra fiind construita in asa fel incat clientul sa simta ca este important pentru noi”, a afirmat Luminita Manolache , directorul directiei Operatiuni cu Clientii din Raiffeisen Banca pentru Locuinte. Raiffeisen Banca pentru Locuinte este prima banca din Romania care ofera produse si servicii exclusiv in domeniul locativ.