Prima etapa a programului, intitulata Inveti cu BRD , a constat intr-o serie de prezentari pe teme bancare, sustinute in liceele participante de catre reprezentantii BRD – directori financiari, comerciali sau responsabili de marketing.

Cea de-a doua etapa, Castigi cu BRD , a constat intr-un joc-concurs la care elevii au putut participa prin completarea unui test-grila cu intrebari care vizau subiecte abordate in cadrul prezentarilor din prima etapa.

Premiile, in valoare totala de peste 10.000 EUR, au inclus cadouri promotionale, 75 de abonamente la revistele National Geographic , Geo si Descopera . Marele premiu – o excursie de 3 zile pentru doua persoane la parcul de distractii Futuroscope din Franta – a fost castigat de Mircea Lucian Tanasa, elev al Colegiului National Grigore Ghica Dorohoi.

BRD a acordat, de asemenea, si un premiu special – 3 calculatoare pentru laboratorul de informatica al institutiei de invatamqnt cu cel mai mare numar de elevi participanti la concurs: Grupul Scolar Industrial Stefan Procopiu din Vaslui.

BRD – Groupe Société Générale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 5,7 miliarde EUR. Banca are peste 1,8 milioane de clienti si opereaza o retea de peste 360 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,4 miliarde EUR).

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*