Proiectul de dezvoltare a retelei BRD a definit un concept nou de agentie bancara bazat pe trei caracteristici-cheie : proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor, confortul clientului.

Agentiile BRD Express sunt unitati mici, plasate, in functie de necesitati, atat stradal, cat si in interiorul unor institutii sau in centre comerciale.

Rapide si practice pentru clienti, agentiile beneficiaza de « ghiseul universal », care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. In fiecare unitate, programul consilierilor de clientela si al casierilor este adaptat in asa fel incat sa permita servirea clientilor potrivit unui orar de lucru prelungit si flexibil. Programul Express a permis si implementarea unor proiecte unice in interiorul grupului Société Générale, precum agentiile bancare din universitati, agentia bancara automata « BRD 24h », agentia dedicata clientelei formata din expatriati, precum si BRD Café.

Dupa lansarea programului, densificarea retelei BRD – Groupe Société Générale a cunoscut o dinamica sustinuta ; daca la 31 decembrie 2004, BRD numara 212 unitati, un an mai tarziu banca avea deja 326 de agentii, iar la 30 iunie 2006, numarul acestora atingea 441.

«Dezvoltarea retelei BRD reprezinta un important efort investitional si logistic, un proiect desfasurat intr-un ritm alert, care a putut fi implementat datorita calitatii echipelor BRD implicate », a declarat Patrick Gelin, Presedintele – Director General al BRD – Groupe Société Générale.

« In octombrie 2004, o data cu lansarea noului concept „BRD Express” si cu deschiderea simultana a 33 de noi agentii, banca noastra a relansat pentru intreaga comunitate bancara conceptul de banca de proximitate. Incepand cu 2005, toate bancile, ca la un semnal, si-au revazut strategia de dezvoltare. BRD a reusit sa stimuleze dezvoltarea bancii de retail in Romania si sa arate sensul in retail pentru piata bancara romaneasca. Dispunem astazi de cea mai mare retea bancara din Romania, cu o dinamica si o rentabilitate in acord cu strategia noastra» a declarat Sorin-Mihai Popa, Directorul General adjunct al BRD – Groupe Société Générale, coordonatorul retelei de unitati a BRD si al activitatilor comerciale si de retail ale bancii.

BRD – Groupe Société Générale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 6 miliarde EUR. Banca are peste 1,8 milioane clienti si opereaza o retea de 500 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,5 miliarde EUR).

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*