BRD TV este un canal TV digital, care emite pe ecranele instalate in interiorul agentiilor bancare. Canalul de televiziune a fost conceput pentru a oferi clientilor un mediu mai prietenos in spatiile de asteptare ; in acelasi timp, sistemul ii ofera bancii posibilitatea de a-si informa clientii asupra serviciilor si produselor pe care le ofera.
Grila de programe include un buletin saptamanal de informatii financiare – « BRD Info », informatii despre produsele si serviciile oferite de BRD – Groupe Société Générale, jurnalul televizat al postului « Antena 3 », filme documentare, precum si programe de divertisment.
Numarul total al agentiilor BRD dotate cu acest sistem de televiziune se ridica la 100, intre acestea numarandu-se sucursalele sedii de grup, sucursalele judetene, cea mai mare parte a agentiilor din Bucuresti, precum si unele unitati situate in marile orase.
Monopoly TV activeaza de 14 ani pe piata publicitara din Romania si gestioneaza in acest moment o retea de peste 1.200 de ecrane in 24 de orase. Printre clientii Monopoly se numara retaileri precum Billa, Carrefour sau Cora, reteaua de farmacii Sensiblu, magazinele Metro si Plaza Romania.
BRD este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 5,2 miliarde EUR (la 30 septembrie 2005). Banca are peste 1,7 milioane clienti si opereaza o retea de peste 300 de unitati. BRD-Groupe Société Générale are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (3 miliarde EUR la 16 ianurie 2006).





